شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر خریدهای برنامه ریزی نشده گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر خریدهای برنامه ریزی نشده گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر خریدهای برنامه ریزی نشده گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر خریدهای برنامه ریزی نشده گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر خریدهای برنامه ریزی نشده گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

خریدهای برنامه ریزی نشده گردشگران تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد که با شناسایی و تقویت این عوامل می توان احتمال انجام خریدهایی را توسط گردشگران افزایش داد. از این رو هدف پژوهش حاضر شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر خریدهای برنامه ریزی نشده گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان است. جامعه آماری این پژوهش شامل گردشگران خارجی است که در ماه های مرداد و شهریور سال ۱۳۹۵ به شهر اصفهان سفر کرده اند. از این جامعه، نمونه ای به حجم ۲۴۰ نفر به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شد. ابزار مورد استفاده برای گردآوری داده ها یک پرسشنامه محقق ساخته بود که براساس مرور ادبیات پژوهش تدوین شد. نتایج این پژوهش نشان داد نورپردازی داخل فروشگاه، رنگ پردازی داخل فروشگاه، رایحه داخل فروشگاه، چیدمان محصولات، رفتار فروشنده، قیمت محصولات، بسته بندی محصولات، معروف بودن برند محصولات، در دسترس بودن محصولات، هیجان گردشگر، انگیزه گردشگر و احساسات مثبت گردشگر تاثیر مثبت و معنی داری بر خریدهای برنامه ریزی نشده گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان دارد. همچنین اولویت عوامل موثر بر خریدهای برنامه ریزی نشده گردشگران مورد مطالعه به صورت زیر است: رفتار فروشنده، چیدمان محصولات، احساسات مثبت گردشگر، نورپردازی داخل فروشگاه، در دسترس بدن محصولات، انگیزه گردشگر، رایحه داخل فروشگاه، قیمت محصولات، بسته بندی محصولات، معروف بودن برند محصولات، هیجان گردشگر، رنگ پردازی داخل فروشگاه.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.