اثرات رقابت در بازار محصول بر بازده سهام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثرات رقابت در بازار محصول بر بازده سهام دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثرات رقابت در بازار محصول بر بازده سهام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثرات رقابت در بازار محصول بر بازده سهام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثرات رقابت در بازار محصول بر بازده سهام :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف اصلی این پژوهش بررسی اثرات رقابت در بازار محصول بر بازده سهامداران میباشد. دوره زمانی پژوهش ۱۰ سال (۱۳۸۲-۱۳۹۴ (است. برای محاسبه رقابت در بازار محصول به عنوان متغیر مستقل از شاخص هرفیندال هریشمن استفاده شده است. متغیر وابسته پژوهش، بازده سهامداران میباشد. متغیرهای کنترلی این پژوهش، اندازه شرکت، اهرم مالی، نسبت ارزش بازار به ارزش دفتری، و عدم تقارن اطلاعاتی میباشند. در این پژوهش شمار نمونههای انتخاب شده ۱۲۲ شرکت بوده است. برای آزمون فرضیه از مدل رگرسیونی استفاده شده است. نتایج حاصل از آزمون فرضیه مبین این است که رقابت در بازار محصول اثر مثبت و معناداری بر بازده سهام دارد. و با افزایش رقابت در بازار محصول بازده صاحبان سهام نیز افزایش مییابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.