تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر مزیت رقابتی با میانجیگری وفاداری مشتری مورد مطالعه: شعب بانک کشاورزی رشت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر مزیت رقابتی با میانجیگری وفاداری مشتری مورد مطالعه: شعب بانک کشاورزی رشت دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر مزیت رقابتی با میانجیگری وفاداری مشتری مورد مطالعه: شعب بانک کشاورزی رشت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر مزیت رقابتی با میانجیگری وفاداری مشتری مورد مطالعه: شعب بانک کشاورزی رشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر مزیت رقابتی با میانجیگری وفاداری مشتری مورد مطالعه: شعب بانک کشاورزی رشت :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
هدف این پژوهش، بررسی تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر مزیت رقابتی با میانجیگری وفاداری مشتری در میان مشتریان بانک کشاورزی است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری، مشتریان شعب بانک کشاورزی در رشت میباشد. حجم نمونه با -استفاده از جدول کرجسی و مورگان برابر با ۳۸۴ نفر محاسبه شد. جهت گردآوری داده از پرسشنامه استاندارد و روشهای کتابخانهای و میدانی استفاده گردید. برای تجزیهوتحلیل دادهها از مدل معادلات ساختاری و نرم افزار Smart PLS و SPSS استفاده شده است. تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده ازآمار توصیفی و آمار استنباطی حاکی از آن است که کلیه ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری شامل پاسخگویی به شکایات، جهتگیری مشتری، توانمندسازی مشتری و دانش مشتری بر وفاداری مشتری تاثیر مثبت معناداری دارند و تاثیر مثبت وفاداری مشتری بر مزیت رقابتی مورد تایید است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.