اثر بخشی آموزش به شیوه شناختی –رفتاری بر تعلل ورزی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثر بخشی آموزش به شیوه شناختی –رفتاری بر تعلل ورزی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثر بخشی آموزش به شیوه شناختی –رفتاری بر تعلل ورزی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی آموزش به شیوه شناختی –رفتاری بر تعلل ورزی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثر بخشی آموزش به شیوه شناختی –رفتاری بر تعلل ورزی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف تعیین اثر بخشی آموزش به روش شناختی رفتاری بر تعلل ورزی و سرزندگیتحصیلی دانش آموزان بود. روش تحقیق حاضر از نوع تحقیقات نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون – پسآزمون با گروه گواه بود. جامعه پژوهش شامل کلیه دانش آموزان پایه اول مقطع متوسطه اول شهر اصفهاندر سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴ است و نمونه شامل ۳۰ نفر که به صورت غربالگری انتخاب و در دو گروه ۱۵ نفری به صورت تصادفی ساده گمارش شدند . گروه آزمایش در یک دوره آموزش به روش شناختیرفتاری طی مدت ۸ جلسه ، ۹۰ دقیقه ای شرکت داده شد و هر دو گروه طی دو مرحله پیش آزمون و پسآزمون به دو پرسشنامه تعلل ورزی (اهمال کاری) و سرزندگی تحصیلی پاسخ دادند . تحلیل نتایج در دوسطح آمار توصیفی و استنباطی انجام شد. نتایج آزمون کوواریانس نشان داد که آموزش های شناختی-رفتاری بر تعلل ورزی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان موثر بوده است (p<0/05) همچنین ضریب ایتا برای سر تعلل ورزی برابر با ۰/۴۶ و برای سرزندگی تحصیلی ۰/۳۲ است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.