تاثیر اقتصاد و بازاریابی گردشگری بر اشتغال و کار آفرینی مطالعه موردی بخش چهار دانگه شهرستان ساری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر اقتصاد و بازاریابی گردشگری بر اشتغال و کار آفرینی مطالعه موردی بخش چهار دانگه شهرستان ساری دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر اقتصاد و بازاریابی گردشگری بر اشتغال و کار آفرینی مطالعه موردی بخش چهار دانگه شهرستان ساری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر اقتصاد و بازاریابی گردشگری بر اشتغال و کار آفرینی مطالعه موردی بخش چهار دانگه شهرستان ساری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر اقتصاد و بازاریابی گردشگری بر اشتغال و کار آفرینی مطالعه موردی بخش چهار دانگه شهرستان ساری :

تعداد صفحات :۳۲

چکیده مقاله:

بازاریابی و ساماندهی اقتصاد جامعه محلی یکی از برنامه هایی است که کشور های مختلف جهان از این آن به عنوان محرک توسعه صنعت گردشگری یاد می کنند برنامه های بازاریابی در هر سطح)جهانی، ملی، استانی ومحلی( می تواند نقش بسیار مهم و بسزایی را در جذب گردشگر و نهایتا توسعه صنعت توریسم به همراه داشته باشد. بازاریابی گردشگری دارای دو محصول نهایی می باشد اشتغال و کارآفرینی. هدف این پژوهش تبیینتاثیر اقتصاد و بازاریابی گردشگری بر اشتغال و کارآفرینی منطقه چهاردانگه ساری می باشد. پژوهش حاضر،کاربردی و از نوع پیمایشی می باشد. که کلیه ساکنین منطقه چهاردانگه و کارشناسان سازمان میراث فرهنگیجامعه آماری این تحقیق را تشکیل می دهند. در این پژوهش از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است. همچنین با توجه به محدود بودن)مشخص بودن(حجم جامعه آماری از فرمول کوکران برای تعیین حجمنمونه استفاده گردید. حجم نمونه ۳۸۵ نفر تعیین گردید. . به منظور جمع آوری اطلاعات در بخش اصلی تحقیق و سنجش متغیرهای پژوهش، از پرسشنامه استفاده شده است. این پرسشنامه شامل دو بخش است.بخش اول درمورد ویژگی های جمعیت شناختی و بخش دوم پرسشنامه به بررسی متغیر های تحقیق پرداختهو مشتمل بر ۲۷ سوال بسته با طیف پنجگانه لیکرت است. روایی و پایایی معرفها و سازهها با استفاده از آزمونها مختلف همچون آزمون چن، متوسط واریانس استخراج شده، بارهای عرضی، ضریب ترکیبی و آلفایکرونباخ مشخص گردید برای تحلیل داده های پژوهش از روش های آمار توصیفی برای بررسی مشخصات پاسخ دهندگان که شامل شاخص های مرکزی)میانگین( و شاخص های پراکندگی)انحراف معیار( و برای آزمونفرضیه های پژوهش و بررسی مدل مفهومی پژوهش از روشهای آمار استنباطی که شامل روش روش حداقل مربعات جزیی استفاده شده است. اطلاعات به دست آمده توسط نرم افزار SPSS و Smart-PLS مورد تجزیهتحلیل قرار گرفت. یافته های این پژوهش نشان داد که آمیخته بازاریابی گردشگری در سطح اطمینان ۹۵ درصد تاثیر معناداری)آماره t خارج از بازده ± ۱.۹۶ قرار گرفته است( بر اشتغال و کارآفرینی منطقه چهاردانگه ساری دارد.. عامل مردم) ۰.۰۱۰ ( و شواهد فیزیکی)آماره – t 0.029 ( تاثیری بر اشتغال و کارآفرینی – منطقه مورد مطالعه ندارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.