طراحی چندرسانه ای آموزش مفهومی فرایند مشاوره و تاثیر آن بر تغییر نگرش نسبت به مشاوره در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ناحیه ۲ آموزش و پرورش اهواز


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی چندرسانه ای آموزش مفهومی فرایند مشاوره و تاثیر آن بر تغییر نگرش نسبت به مشاوره در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ناحیه ۲ آموزش و پرورش اهواز دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی چندرسانه ای آموزش مفهومی فرایند مشاوره و تاثیر آن بر تغییر نگرش نسبت به مشاوره در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ناحیه ۲ آموزش و پرورش اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی چندرسانه ای آموزش مفهومی فرایند مشاوره و تاثیر آن بر تغییر نگرش نسبت به مشاوره در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ناحیه ۲ آموزش و پرورش اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی چندرسانه ای آموزش مفهومی فرایند مشاوره و تاثیر آن بر تغییر نگرش نسبت به مشاوره در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ناحیه ۲ آموزش و پرورش اهواز :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر، طراحی چندرسانهای آموزش مفهومی فرایند مشاوره و تاثیر آن بر تغییر نگرش نسبت به مشاوره در دانشآموزان دختر مقطع متوسطه بود. روش پژوهش، شبه تجربی به صورت پیش آزمون – پس آزمون با گروه آزمایش و گواه بوده، جامعه آماری شامل کلیه دانشآموزان دخترمقطع متوسطه ناحیه ۲ آموزش و پرورش اهواز،که تعداد آنان ۲۱۱۲ نفر در سال تحصیلی ۳۳-۱۳۳۲ مشغول به تحصیل بودند. با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای، نمونه ای با حجم ۰۴ نفر از دانش آموزانی که در مقیاس نگرش نسبت به مشاوره نمرات پایینی کسب کرده بودند. به صورت تصادفی انتخاب، در دو گروه آزمایش )۲۴نفر( و گروه گواه )۲۴نفر( جایگزین شدند. ابزار پژوهش، پرسشنامه محقق ساخته ۳۴ سوالی نگرشسنج نسبت به مشاوره با مقیاس ۱ درجه ای لیکرت می باشد. گروه آزمایش ۱ جلسه برنامه آموزش چند رسانه ای مفاهیم فرایند مشاوره دریافت کردند. ولی گروه گواه هیچ برنامهای دریافت نکردند. پس از محاسبهی میانگین و انحراف معیار متغیرهای مورد مطالعه، دادههای پژوهش با استفاده از تحلیل کوواریانس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج یافته های پژوهش نشان داد که آموزش از طریق طراحی چندرسانه ای مفهومی فرایند مشاوره باعث تغییر نگرش دانش آموزان دختر شده است، و آموزش از طریق طراحی چندرسانه ای مفهومی فرایند مشاوره بر تغییر نگرش دانش آموزان دختر در مرحله پیگیری یک ماهه تداوم داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.