سیر تحول نظام آموزش متوسطه با نگاهی عمومی دربین کشورهای آلمان،آمریکا،بلژیک،فرانسه،انگلستان،هلند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سیر تحول نظام آموزش متوسطه با نگاهی عمومی دربین کشورهای آلمان،آمریکا،بلژیک،فرانسه،انگلستان،هلند دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سیر تحول نظام آموزش متوسطه با نگاهی عمومی دربین کشورهای آلمان،آمریکا،بلژیک،فرانسه،انگلستان،هلند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سیر تحول نظام آموزش متوسطه با نگاهی عمومی دربین کشورهای آلمان،آمریکا،بلژیک،فرانسه،انگلستان،هلند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سیر تحول نظام آموزش متوسطه با نگاهی عمومی دربین کشورهای آلمان،آمریکا،بلژیک،فرانسه،انگلستان،هلند :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

دراکثر کشورها دوره اول اموزش متوسطه دوره عمومی است وکشورهای بسیارمعدودی وجود داردکه درانها این دوره به رشته های مختلف تقسیم شده باشد دردوره دوم متوسه،معمولا زمینه های مختلف تحصیلی ایجاد میگردد ودانش اموزان برای ورود به دانشگاه اماده میشوند..بعلاوه، اشکال مختلف آموزشهای فنی حرفه ای نیز که شامل کارآموزیهای تخصصی است، دانش آموزان را برای ورود به بازار کار آماده می سازد. امروزه گرایش عمومی کشورهای جهان بسمت عمومی ترشدن دوره دوم متوسطه است. در آموزش متوسطه علاوه بر آموزش های عمومی، آموزش های اختصاصی یا تخصصی نیز ارایه می شود. دوره متوسطه، دوره آماده شدن برای ادامه تحصیل یا ورود به بازار کار است.آموزش دوره متوسطه تا قبل از قرن بیستم در سراسر دنیا اولا محدود بوده و اختصاص به قشر خاصی از افراد جامعه داشته است، ثانیا به صورت مدخل و مقدمه ای برا ی آموزش عالی مطرح بوده است و هدف خاصی را دنبال نمی کرده است. از آغاز قرن بیستم که تعلیمات عمومی مجانی در بسیاری از کشورها، به خصوص اروپا، معمول گردید موج راهیان به مدرسه تقریبا فراگیر شد و همچنین پیشرفت های علمی و تکنیکی، شرایط کار و اشتغال را کم و بیش تغییر داد و مساله کارایی و بازدهی اجتماعی آموزش متوسطه از حیث تربیت نیروی انسانی ماهر مطرح شد (موسی پور، ۱۳۸۲ ، ص ۳۸). در کشورهایی که می توان آنها را گهواره آموزش متوسطه خواند، آموزش متوسطه جدید به شکلی منطقی و بر پایه نیازهای اجتماعی و یافته های علمی تحول یافت و دارای هدف های مشخص و معینی گردید. درکشورهایی که تحت فشارهای خاص اجتماعی -داخلی یا جهانی- دست به توسعه آموزش متوسطه زدند، توجهی منطقی به این نوع آموزش نشد و اغلب پیروی و تقلید از کشورهای دیگر و نا همساز با حرکت اجتماعی بود (موسی پور، ۱۳۸۲، ص ۸۴)نگاه این مقاله مرور اجمالی درزمینه سیر تحول وتاریخچه دوره عمومی متوسطه دربین کشورهای مختلف جهان است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.