جایگاه ابعاد و مولفه های فرهنگ مطالعه در درسنامه های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
جایگاه ابعاد و مولفه های فرهنگ مطالعه در درسنامه های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد جایگاه ابعاد و مولفه های فرهنگ مطالعه در درسنامه های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه ابعاد و مولفه های فرهنگ مطالعه در درسنامه های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن جایگاه ابعاد و مولفه های فرهنگ مطالعه در درسنامه های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات
تعداد صفحات :۱۸
هدف: تحلیل جایگاه ابعاد و مولفه های فرهنگ مطالعه در درسنامه های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران.روش/ رویکرد پژوهش: پژوهش به روش تحلیل محتوا و از نوع کاربردی است. جامعه آماری، درسنامه های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران است.یافته ها: کتاب های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ۲۶۴ مرتبه به مولفه های فرهنگ مطالعه توجه کرده اند و میزان آن در پایه های سوم، چهارم، پنجم، و ششم به ترتیب ۴۰، ۵۴، ۴۹، و ۱۲۱ مرتبه است. در بین ابعاد مورد بررسی، بُعد آگاهی از راهبردهای صحیح مطالعه با میزان بار اطلاعاتی ۰.۹۹۹ و ضریب اهمیت ۰.۲۲۵ بیشترین توجه را به خود اختصاص داده، در حالی که بُعد انگیزش به مطالعه با میزان بار اطلاعاتی ۰.۷۷۳ و ضریب اهمیت ۰.۱۷۵ کمتر مورد توجه واقع شده است.نتیجه گیری: توجه به فرهنگ مطالعه در درسنامه های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی در ایرانضمن نامتناسب بودن با ویژگی های روان شناختی و زیست شناختی دانش آموزان در حد پایینی قرار دارد.
کلید واژه: دوره ابتدایی، درسنامه، مطالعات اجتماعی (کتاب)، فرهنگ مطالعه، تحلیل محتوا
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.