بهینه سازی ردیف پره روتور و استاتور توربین جریان محوری با استفاده از الگوریتم ژنتیک (یادداشت فنی)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهینه سازی ردیف پره روتور و استاتور توربین جریان محوری با استفاده از الگوریتم ژنتیک (یادداشت فنی) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهینه سازی ردیف پره روتور و استاتور توربین جریان محوری با استفاده از الگوریتم ژنتیک (یادداشت فنی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهینه سازی ردیف پره روتور و استاتور توربین جریان محوری با استفاده از الگوریتم ژنتیک (یادداشت فنی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهینه سازی ردیف پره روتور و استاتور توربین جریان محوری با استفاده از الگوریتم ژنتیک (یادداشت فنی) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : شریف ویژه مهندسی مکانیک و مهندسی

تعداد صفحات :۱۳

در این پژوهش روشی خودکار برای بهینه سازی ردیف پره استاتور و روتور توربین جریان محوری معرفی می شود. در این روش الگوریتم ژنتیک، مولد هندسه، ایجادکننده شبکه محاسباتی و حل کننده میدان جریان به هم مربوط شده اند. تابع هدف در نظر گرفته شده عبارت است از تلفات فشار کل جریان در عبور از ردیف پره استاتور و روتور توربین، و نیز با استفاده از تغییر توزیع ضخامت ردیف پره های موجود، تعداد محدودی پارامتر طراحی منظور و وارد الگوریتم بهینه سازی می شود. با استفاده از قابلیت های نرم افزار تحلیل میدان جریان، شبکه ساختاریافته به صورت سه بعدی ایجاد و با تعریف شرایط مرزی مناسب، میدان جریان تراکم پذیر در ردیف پره تحلیل می شود. از معادلات ناویر استوکس تراکم پذیر برای تحلیل میدان جریان، و برای مدل سازی آشفتگی از مدل k-e(R N G) استفاده می شود. از نتایج آزمون ردیف پره ی استاتور اولیه برای صحت سنجی نتایج حاصل از شبیه سازی استفاده می شود. بیشترین اختلاف نتایج حاصل از شبیه سازی با نتایج آزمون ردیف پره استاتور برابر ۱.۱۴ درصد است. مقدار کاهش در تلفات فشار کل، برای ردیف پره روتور ۱.۵ درصد و برای ردیف پره استاتور ۳.۰ درصد در زاویه برخورد مورد نظر است، در حالی که مساحت استاتور بهبود یافته نسبت به پره اولیه ۱.۳ درصد افزایش یافته است. این مقدار برای ردیف پره روتور بهبودیافته برابر ۲.۰ درصد است.

کلید واژه: استاتور، روتور، بهینه سازی، تلفات فشار کل

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.