تاثیر شبکه اجتماعی کلوب بر سرمایه اجتماعی دختران و زنان شهر تبریز


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
18 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر شبکه اجتماعی کلوب بر سرمایه اجتماعی دختران و زنان شهر تبریز دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر شبکه اجتماعی کلوب بر سرمایه اجتماعی دختران و زنان شهر تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر شبکه اجتماعی کلوب بر سرمایه اجتماعی دختران و زنان شهر تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر شبکه اجتماعی کلوب بر سرمایه اجتماعی دختران و زنان شهر تبریز :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : جامعه شناسی مطالعات جوانان

تعداد صفحات :۲۵

بی شک، جهان اجتماعی در حال تغییر است و یکی از عوامل اصلی تحول در دنیای کنونی، دستاوردهای تکنولوژیک جدید و متاخر بشری می باشد. دستاوردهایی که به عنوان رسانه های نوین شناخته می شوند. اما به دلیل نوظهوربودن این رسانه ها هنوز بر سر تاثیرات مثبت و منفی آن توافق حاصل نشده و نظرات مختلفی در مورد اثرات رسانه های نوین از جمله شبکه های اجتماعی مجازی همچون کلوب بر روی سرمایه اجتماعی وجود دارد. همچنین، با توجه به آمارهای موجود، بیشترین استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی اختصاص به جوانان و به ویژه دختران و زنان جوان دارد که با انگیزه های مختلف از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. مطالعه تاثیرات استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در میان دختران و زنان می تواند برخی از پیامدهای این رسانه های نوین را مشخص سازد. پژوهش حاضر به صورت پیمایشی و با استفاده از پرسش نامه اینترنتی محقق ساخته صورت گرفته است که پایایی آن با استفاده از آماره آلفای کرونباخ (۰.۷۹) مورد تائید قرار گرفت. جامعه آماری پژوهش را دختران و زنان عضو شبکه اجتماعی کلوب شهر تبریز تشکیل می دهند. چارچوب نظری تحقیق نیز برگرفته از نظریه های موجود در خصوص تاثیرات فضای مجازی بر سرمایه اجتماعی است. یافته های تحقیق حاکی از آن است که بین متغیرهای مدت زمان عضویت کاربران در کلوب، میزان استفاده از کلوب، میزان مشارکت و فعالیت در کلوب و میزان اهمیت کلوب برای کاربران با میزان سرمایه اجتماعی، رابطه معنادار مستقیمی وجود دارد. همچنین متغیرهای مستقل وارد شده در مدل رگرسیونی پژوهش توانسته اند ۳۰ درصد از تغییرات سرمایه اجتماعی پاسخگویان را تبیین کنند. در مجموع، نتایج پژوهش حاکی از آن است که شبکه اجتماعی کلوب می تواند باعث افزایش سرمایه اجتماعی کاربران خود شود.

کلید واژه: سرمایه اجتماعی، شبکه های اجتماعی مجازی، شبکه اجتماعی کلوب

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.