عوامل موثر بر مشارکت دانشجویان در فرایند یاددهی-یادگیری از دیدگاه اساتید


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر مشارکت دانشجویان در فرایند یاددهی-یادگیری از دیدگاه اساتید دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر مشارکت دانشجویان در فرایند یاددهی-یادگیری از دیدگاه اساتید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر مشارکت دانشجویان در فرایند یاددهی-یادگیری از دیدگاه اساتید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر مشارکت دانشجویان در فرایند یاددهی-یادگیری از دیدگاه اساتید :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : توانبخشی

تعداد صفحات :۱۰

هدف: هدف این مطالعه شناسایی عوامل موثر بر مشارکت دانشجویان در فرایند یاددهی-یادگیری از دیدگاه اساتید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران است.روش بررسی: این مطالعه، مطالعه ای توصیفی است که از روش نمونه گیری تمام شماری و با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته بر روی ۱۱۶ نفر از اساتید انجام پذیرفت. سپس، داده های حاصل از پژوهش از طریق آزمون تحلیل واریانس تک متغیری با اندازه گیری های مکرر آزمون بونفرونی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.یافته ها: یافته های این مطالعه بیانگر آن است که بین میانگین نمرات اساتید در هر یک از حیطه های «مشارکت دانشجویان» (با میانگین ۲۳.۲) و انحراف استاندارد (با میانگین ۲.۸)، «کیفیت ارتباطات میان فردی دانشجویان» (با میانگین ۲۵.۱) و انحراف استاندارد (با میانگین ۴.۱)، «سبک تفکر اساتید» (با میانگین ۲۴.۲) و انحراف استاندارد (با میانگین ۳.۴)، «کیفیت زندگی کاری اساتید» (با میانگین ۲۳.۳) و انحراف استاندارد (با میانگین ۴.۱) و «نگرش اعضای هیات علمی نسبت به عوامل حرفه ای» (با میانگین ۲۶.۱) و انحراف استاندارد (با میانگین ۳.۱) در زمینه مشارکت دانشجویان در فرایند یاددهی-یادگیری تفاوت معنادار وجود دارد (p<0.05).نتیجه گیری: با توجه به نتایج مطالعه می توان چنین عنوان کرد که حیطه های «نگرش اساتید نسبت به عوامل حرفه ای» و «کیفیت ارتباطات میان فردی دانشجویان» بیشترین تاثیر را بر مشارکت دانشجویان در فرایند یاددهی–یادگیری دارند.

کلید واژه: مشارکت، یاددهی، یادگیری، اساتید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.