رابطه هوش هیجانی و گرایش به آموزش الکترونیکی در سازمان ها (مورد مطالعه: کارکنان بانک های استان البرز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه هوش هیجانی و گرایش به آموزش الکترونیکی در سازمان ها (مورد مطالعه: کارکنان بانک های استان البرز) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه هوش هیجانی و گرایش به آموزش الکترونیکی در سازمان ها (مورد مطالعه: کارکنان بانک های استان البرز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه هوش هیجانی و گرایش به آموزش الکترونیکی در سازمان ها (مورد مطالعه: کارکنان بانک های استان البرز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه هوش هیجانی و گرایش به آموزش الکترونیکی در سازمان ها (مورد مطالعه: کارکنان بانک های استان البرز) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

تعداد صفحات :۹

امروزه شاهد حرکت سریع جهان به سمت فضای مجازی هستیم. تجارت، درمان، آموزش و بسیاری از فعالیت هایی که روزگاری زمان و هزینه بسیاری را به خود اختصاص می داد، امروزه با قرار گرفتن در فضای مجازی منافع بسیاری را به بشر رسانیده است. آموزش که جزء جدایی ناپذیر از انسان است به صورت الکترونیکی وارد جوامع شده است که افراد و سازمان ها رفته رفته در حال گرایش به این نوع آموزش هستند. در این تحقیق به رابطه هوش هیجانی و گرایش به آموزش الکترونیکی در سازمان ها پرداخته شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش پژوهش توصیفی، پیمایشی می باشد. جهت جمع آوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه استفاده شده است. ضریب آلفای کرنباخ پرسشنامه اول ۰.۷۶ و پرسشنامه دوم ۰.۸۳ می باشد که پایایی پرسشنامه ها را تایید می کند. برای آزمون روایی سوالات از اعتبار محتوا استفاده شد که به این منظور از نظرات متخصصان، اساتید دانشگاهی و کارشناسان خبره استفاده شده است. جامعه آماری این پژوهش کلیه کارمندان بانک های استان البرز می باشد که تعداد ۸۰ نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب گردیده و نمونه گیری به صورت تصادفی انجام شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از ضریب همبستگی اسپریمن و رگرسیون چندگانه استفاده شده است که در نهایت تمام فرضیه ها به اثبات رسیده و مشخص گردید دو متغیر خود انگیزشی و خودآگاهی، به عنوان متغیر های پیش بینی، معیار ورود به معادله نهایی رگرسیون، برای توضیح تغییرات میزان گرایش کارکنان به پذیرش آموزش الکترونیکی را دارند.

کلید واژه: هوش هیجانی، آموزش الکترونیکی، کارمندان بانک، رگرسیون چندگانه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.