رابطه ارزیابی های ذهنی سرمایه گذاران حقیقی از محصول و برند و ترجیح آنان به خرید سهام


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه ارزیابی های ذهنی سرمایه گذاران حقیقی از محصول و برند و ترجیح آنان به خرید سهام دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه ارزیابی های ذهنی سرمایه گذاران حقیقی از محصول و برند و ترجیح آنان به خرید سهام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ارزیابی های ذهنی سرمایه گذاران حقیقی از محصول و برند و ترجیح آنان به خرید سهام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه ارزیابی های ذهنی سرمایه گذاران حقیقی از محصول و برند و ترجیح آنان به خرید سهام :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانش سرمایه گذاری

تعداد صفحات :۲۶

لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

کلید واژه: ارزیابی های ذهنی، برند، مالی رفتاری، سرمایه گذاری، سرمایه گذاران حقیقی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.