رابطه ارزیابی های ذهنی سرمایه گذاران حقیقی از محصول و برند و ترجیح آنان به خرید سهام
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه ارزیابی های ذهنی سرمایه گذاران حقیقی از محصول و برند و ترجیح آنان به خرید سهام دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه ارزیابی های ذهنی سرمایه گذاران حقیقی از محصول و برند و ترجیح آنان به خرید سهام کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ارزیابی های ذهنی سرمایه گذاران حقیقی از محصول و برند و ترجیح آنان به خرید سهام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه ارزیابی های ذهنی سرمایه گذاران حقیقی از محصول و برند و ترجیح آنان به خرید سهام :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانش سرمایه گذاری
تعداد صفحات :۲۶
لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.
کلید واژه: ارزیابی های ذهنی، برند، مالی رفتاری، سرمایه گذاری، سرمایه گذاران حقیقی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.