بررسی نقش تغییر نگرش معلمان در میزان عملکرد یاددهی-یادگیری آن‌ها در مدارس دوره ابتدایی شهرستان مراغه در سال تحصیلی ۹۰-۱۳۸۹


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش تغییر نگرش معلمان در میزان عملکرد یاددهی-یادگیری آن‌ها در مدارس دوره ابتدایی شهرستان مراغه در سال تحصیلی ۹۰-۱۳۸۹ دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش تغییر نگرش معلمان در میزان عملکرد یاددهی-یادگیری آن‌ها در مدارس دوره ابتدایی شهرستان مراغه در سال تحصیلی ۹۰-۱۳۸۹  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش تغییر نگرش معلمان در میزان عملکرد یاددهی-یادگیری آن‌ها در مدارس دوره ابتدایی شهرستان مراغه در سال تحصیلی ۹۰-۱۳۸۹،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش تغییر نگرش معلمان در میزان عملکرد یاددهی-یادگیری آن‌ها در مدارس دوره ابتدایی شهرستان مراغه در سال تحصیلی ۹۰-۱۳۸۹ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت فرهنگی

تعداد صفحات :۱۸

مقدمه و هدف پژوهش: هدف کلی در این تحقیق، بررسی نقش تغییر نگرش معلمان در میزان عملکرد یاددهی-یادگیری آن‌ها در مدارس مقطع ابتدایی شهرستان مراغه در سال تحصیلی ۹۰-۱۳۸۹، می‌باشد.روش پژوهش: این پژوهش به روش تجربی انجام شده است که در آن، نقش تغییر نگرش معلمان در کیفیت عملکرد یاددهی-یادگیری آن‌ها مورد بررسی قرارگرفته است و به همین منظور برای سنجش تاثیر متغیر مستقل (تغییر نگرش) بر روی متغیر وابسته (عملکرد یاددهی-یادگیری)، از میان جامعه آماری که بالغ بر ۶۹۹ نفر معلم مرد و زن دوره ابتدایی شهرستان مراغه بود، تعداد ۵۰ نفر به عنوان نمونه، به صورت تصادفی طبقه‌ای انتخاب شدند و با پیش آزمون محقق ساخته، وضعیت اولیه نگرش آنان سنجیده شد و همچنین به وسیله چک لیستی محقق ساخته، کیفیت عملکرد یاددهی-یادگیری آن‌ها مورد مشاهده قرار گرفت و سپس طی یک دوره آموزشی، جهت بهبود نگرش آن‌ها به حرفه معلمی، آموزش‌هایی به آنان داده شد و در ادامه، نگرش جدید آنان از طریق پس آزمون و عملکرد یاددهی-یادگیری نهایی معلمان بعد از آموزش، در کلاس درس مشاهده و نمره گذاری شد و در نهایت بعد از دو بار آزمون و سنجش مقدماتی و نهایی، میانگین‌های دو آزمون استخراج شد و معنی داری میانگین‌ها با استفاده از آزمون t دو نمونه ای) بررسی شد.یافته‌ها و نتیجه گیری: طبق نتایج تحقیق، فرضیه اصلی تحقیق و به تبع آن، فرض‌های فرعی، مورد تایید قرار گرفت و نتیجه گرفته شد که با اصلاح نگرش معلمان، فعالیت‌های یاددهی-یادگیری آنان بهبود می‌یابد.

کلید واژه: تغییر نگرش، عملکرد یاددهی-یادگیری، معلمان دوره ابتدایی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.