ارتباط بین ادراک کارکنان از سازمان یادگیرنده و هوش سازمانی در آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط بین ادراک کارکنان از سازمان یادگیرنده و هوش سازمانی در آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط بین ادراک کارکنان از سازمان یادگیرنده و هوش سازمانی در آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط بین ادراک کارکنان از سازمان یادگیرنده و هوش سازمانی در آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط بین ادراک کارکنان از سازمان یادگیرنده و هوش سازمانی در آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روانشناسی تربیتی

تعداد صفحات :۲۴

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ادراک کارکنان از سازمان یادگیرنده و هوش سازمانی در بین کارکنان و معلمان آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان (در مدارس پسرانه ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) انجام گردید. روش تحقیق از نوع توصیفی – همبستگی و جامعه آماری شامل کارکنان آموزش و پرورش و معلمان مدارس شهرستان رفسنجان در سال تحصیلی ۹۰ – ۱۳۸۹ بود که تعداد آن ها حدود ۲۴۹۴ نفر می باشد و از طریق نمونه گیری تصادفی خوشه ای متناسب با حجم تعداد ۳۳۳ نفر از آن ها به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار اندازه گیری این پژوهش پرسشنامه های، سازمان یادگیرنده محمودزاده (۱۳۸۴) با ۲۵ گویه و پرسشنامه هوش سازمانی آلبرخت (۲۰۰۳) با ۳۵ گویه می باشد. میزان آلفای کرونباخ پرسشنامه سازمان یادگیرنده ۰.۹۴۶ و پرسشنامه هوش سازمانی ۰.۹۶۷ محاسبه گردید. در تجزیه و تحلیل داده ها در سطح آمار توصیفی از میانگین، انحراف معیار، جدول های توزیع فراوانی، و در سطح آمار استنباطی آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون گام به گام، تی تست تک گروهی و ماتریس همبستگی استفاده گردید. نتایج تحقیق نشان داد که، بین سازمان یادگیرنده و هوش سازمانی رابطه معناداری وجود دارد و همچنین بین مولفه های سازمان یادگیرنده و هوش سازمانی رابطه معناداری وجود دارد و مولفه های سازمان یادگیرنده قادر به پیش بینی هوش سازمانی هستند و بیشترین سطح مولفه های سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش رفسنجان به ترتیب مربوط به مولفه های قابلیت های شخصی، تفکر سیستمی، یادگیری تیمی، مدل های ذهنی، آرمان مشترک و بیشترین سطح مولفه های هوش سازمانی در آموزش و پرورش رفسنجان مربوط به سرنوشت مشترک، چشم انداز استراتژیک، روحیه، کاربرد دانش، اتحاد و توافق، میل به تغییر و فشار عملکرد می باشد.

کلید واژه: ارتباط، سازمان یادگیرنده، هوش سازمانی، کارکنان آموزش و پرورش

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.