عوامل موثر بر استحکام رابطه ادراک شده در اجرای بازاریابی رابطه مند توسط کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران: مطالعه موردی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر استحکام رابطه ادراک شده در اجرای بازاریابی رابطه مند توسط کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران: مطالعه موردی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر استحکام رابطه ادراک شده در اجرای بازاریابی رابطه مند توسط کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران: مطالعه موردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر استحکام رابطه ادراک شده در اجرای بازاریابی رابطه مند توسط کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران: مطالعه موردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر استحکام رابطه ادراک شده در اجرای بازاریابی رابطه مند توسط کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران: مطالعه موردی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نظام ها و خدمات اطلاعاتی

تعداد صفحات :۱۶

هدف: پژوهش حاضر با هدف تعیین عوامل موثر بر استحکام رابطه ادراک شده در اجرای بازاریابی رابطه مند توسط کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران انجام شده است.روش: پژوهش حاضر به روش پیمایشی انجام شده است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه ساختارمند مبتنی بر پژوهش مقیمی (۱۳۹۰) بود. جامعه پژوهش ۲۲۰ نفر از دانشجویان دانشگاه شهید چمران بودند. برای تحلیل داده ها از نرم افزارهای آماری SPSS و LISREL استفاده شد.یافته ها: یافته ها حاکی از تاثیر مثبت و معنی دار ابعاد کلیدی رابطه و ویژگی های رابطه بر استحکام ادراک شده توسط مراجعین به کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران است. هم چنین، هیچ گونه رابطه معنی داری میان ویژگی های شخصیتی مراجعین و استحکام رابطه ادراک شده توسط آن ها یافت نشد.نتیجه گیری: بر اساس نتایج حاصل از پژوهش، در صورتی که مدیران و کتابداران کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران بتوانند اعتماد و رابطه دو طرفه و نیز امکان برقراری مکرر رابطه با مراجعین را ایجاد کنند، می توانند رابطه ایجاد شده را بهبود و تداوم بخشند.

کلید واژه: بازاریابی رابطه مند، دانشگاه شهید چمران، کتابخانه های دانشگاهی، مراجعین

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.