بررسی موانع پداگوژیک در توسعه آموزش الکترونیکی: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی موانع پداگوژیک در توسعه آموزش الکترونیکی: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی موانع پداگوژیک در توسعه آموزش الکترونیکی: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی موانع پداگوژیک در توسعه آموزش الکترونیکی: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی موانع پداگوژیک در توسعه آموزش الکترونیکی: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : توسعه ی آموزش جندی شاپور

تعداد صفحات :۱۳

پژوهش حاضر به بررسی موانع پداگوژیک (انعطاف پذیری، ابزارهای برقراری ارتباط، یادگیرنده محوری، مدیریت برنامه ها و منابع و ارزیابی) در توسعه آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال ۱۳۹۰-۱۳۸۹ می پردازد. این تحقیق از نوع توصیفی- مقطعی می باشد و جامعه آماری شامل تمامی اعضای هیأت علمی این دانشگاه می باشد. پرسشنامه ی محقق ساخته که پایایی آن ۹۶ درصد است، با استفاده از آزمون آلفای کرانباخ محاسبه شده است، و روایی آن توسط متخصصان تأیید گردید. جهت محاسبه نتایج از آزمون کای اسکوور استفاده شده است و همچنین برای رتبه بندی موانع از تست فریدمن استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد که همه عوامل به ترتیب شامل: ارزیابی، یادگیرنده محوری، ابزارهای برقراری ارتباط، انعطاف پذیری و مدیریت برنامه ها و منابع از موانع توسعه آموزش الکترونیک در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هستند.

کلید واژه: پداگوژیک، آموزش الکترونیکی، آموزش مجازی، آموزش از راه دور

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.