فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل موثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های دولتی تهران


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل موثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های دولتی تهران دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل موثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های دولتی تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل موثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های دولتی تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل موثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های دولتی تهران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))

تعداد صفحات :۲۷

تحقیقات مدیریت با چالشهای فراوانی روبروست به گونه ای که اثربخشی این تحقیقات تحت تاثیر توجه و یا عدم توجه به این چالش ها می باشد. یکی از مهمترین این چالش ها، چالش روش شناسی انجام پژوهش ها در زمینه های مختلف مدیریت است. به عقیده بسیاری از صاحب نظران علم مدیریت ایران، ضعف روش شناسی یکی از نقاط ضعف پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری در کشورمان می باشد. در این بین یکی از موضوعات رایج در حوزه تحقیقات مدیریت بازاریابی، رضایت مشتری است؛ لذا با این هدف در این مقاله با استفاده از روش شناسی فرا روش به نقد و آسیب شناسی روش شناسی تحقیقات انجام شده در حوزه عوامل موثر بر رضایت مشتری در تعدادی از دانشگاه های دولتی تهران پرداخته شده است. ابزار این تحقیق چک لیست بوده و جامعه آماری تحقیق شامل ۳۳ پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری است. نتایج نشان داد که پایان نامه های بررسی شده از نظر ملاحظات نمونه گیری، ذکر ابزار گردآوری داده ها و خود روش شناسی به طور اخص دارای مشکلات اساسی بوده اند.

کلید واژه: پایان نامه، فرا مطالعه، فرا روش، فرا تحلیل، رضایت مشتری، عوامل موثر بر رضایت مشتری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.