رابطه نیمرخ سبک های یادگیری دانش آموزان دوره راهنمایی شهر اصفهان با عملکرد تحصیلی آن ها در دروس ریاضی و علوم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه نیمرخ سبک های یادگیری دانش آموزان دوره راهنمایی شهر اصفهان با عملکرد تحصیلی آن ها در دروس ریاضی و علوم دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه نیمرخ سبک های یادگیری دانش آموزان دوره راهنمایی شهر اصفهان با عملکرد تحصیلی آن ها در دروس ریاضی و علوم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه نیمرخ سبک های یادگیری دانش آموزان دوره راهنمایی شهر اصفهان با عملکرد تحصیلی آن ها در دروس ریاضی و علوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه نیمرخ سبک های یادگیری دانش آموزان دوره راهنمایی شهر اصفهان با عملکرد تحصیلی آن ها در دروس ریاضی و علوم :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نوآوری های آموزشی
تعداد صفحات :۲۴
هدف این پژوهش، بررسی رابطه نیمرخ سبک های یادگیری جکسون )تکانش پذیری، استقلال هیجانی، مسوولیت پذیری، عملگرایی( در دانش آموزان دوره راهنمایی با عملکرد تحصیلی آن ها در دروس ریاضی و علوم است. جامعه آماری این پژوهش را دانش آموزان سال تحصیلی ۸۸-۸۷ دوره راهنمایی شهر اصفهان تشکیل می دادند. بدین منظور، ۱۲۰ دانش آموز دختر و پسر سال سوم راهنمایی، به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای چند مرحله ای، انتخاب شدند. روش تحقیق همبستگی و نوع تحقیق کاربردی بود. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه نیمرخ سبک های یادگیری جکسون(LSP) استفاده شد. داده ها با روش تحلیل عاملی تاییدی، همبستگی پیرسون، و آزمون فیشر تجزیه و تحلیل شدند. نتایج پژوهش نشان داد که بین سبک یادگیری استقلال هیجانی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر در درس ریاضی و بین سبک یادگیری عملگرایی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر در درس علوم رابطه مثبت و معنادار وجود دارد.
کلید واژه: سبک های یادگیری جکسون، عملکرد تحصیلی، دوره راهنمایی تحصیلی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.