ارزیابی علل نارضایتی کانال های واسطه از سیستم پخش مواد غذایی در شهر تهران و چگونگی مدیریت شکایت ها (مطالعه موردی: شرکت پخش قاسم ایران، شرکت به پخش و شرکت پخش البرز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی علل نارضایتی کانال های واسطه از سیستم پخش مواد غذایی در شهر تهران و چگونگی مدیریت شکایت ها (مطالعه موردی: شرکت پخش قاسم ایران، شرکت به پخش و شرکت پخش البرز) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی علل نارضایتی کانال های واسطه از سیستم پخش مواد غذایی در شهر تهران و چگونگی مدیریت شکایت ها (مطالعه موردی: شرکت پخش قاسم ایران، شرکت به پخش و شرکت پخش البرز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی علل نارضایتی کانال های واسطه از سیستم پخش مواد غذایی در شهر تهران و چگونگی مدیریت شکایت ها (مطالعه موردی: شرکت پخش قاسم ایران، شرکت به پخش و شرکت پخش البرز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی علل نارضایتی کانال های واسطه از سیستم پخش مواد غذایی در شهر تهران و چگونگی مدیریت شکایت ها (مطالعه موردی: شرکت پخش قاسم ایران، شرکت به پخش و شرکت پخش البرز) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)

تعداد صفحات :۱۴

پژوهش حاضر تحت عنوان ارزیابی علل نارضایتی کانال های واسطه از سیستم پخش مواد غذایی در شهر تهران و چگونگی مدیریت شکایت ها و با هدف اصلی بررسی شبکه توزیع مواد غذایی در سه شرکت پخش مواد غذایی به پخش، قاسم ایران و البرز صورت گرفته است. در این پژوهش با توجه به مدل تحقیق یک فرضیه اصلی و پنج فرضیه فرعی طرح گردیده است.این تحقیق از نظر اهداف، کاربردی است و از نظر نحوه اجرا به نوعی تحقیق پیمایشی با رویکرد همبستگی است. جامعه آماری شامل کلیه فروشگاه هایی است که از شبکه توزیع شرکت های به پخش، البرز و قاسم ایران کالا دریافت می کنند، از جامعه آماری ۱۹۶ نفر به عنوان نمونه انتخاب شد که نهایتا این حجم نمونه به ۲۴۰ نفر افزایش یافت. جمع آوری اطلاعات در این پژوهش از طریق پرسشنامه صورت گرفته است و ضریب آلفای کرونباخ ۰.۸۵۸ محاسبه شد.پس از جمع آوری پرسشنامه و نمره گذاری آنها کلیه اطلاعات با استفاده از روش های آمار توصیفی و استنباطی مورد بررسی قرار گرفت. به طور کلی نتایج نشان داد که فرضیه اصلی پژوهش رد نمی شود، یعنی رسیدگی به شکایات کانال واسطه منجر به بالارفتن رضایت آنها از سیستم پخش این شرکت ها خواهد شد.

کلید واژه: توزیع، کانال توزیع، خرده فروشی، عمده فروشی، کانال واسطه، نظام تدارکات

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.