عوامل موثر بر میزان رضایت مراجعین به مراکز دولتی و مقایسه آن با مراکز خصوصی درمان اعتیاد استان کردستان (سال ۱۳۸۳)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر میزان رضایت مراجعین به مراکز دولتی و مقایسه آن با مراکز خصوصی درمان اعتیاد استان کردستان (سال ۱۳۸۳) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر میزان رضایت مراجعین به مراکز دولتی و مقایسه آن با مراکز خصوصی درمان اعتیاد استان کردستان (سال ۱۳۸۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر میزان رضایت مراجعین به مراکز دولتی و مقایسه آن با مراکز خصوصی درمان اعتیاد استان کردستان (سال ۱۳۸۳)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر میزان رضایت مراجعین به مراکز دولتی و مقایسه آن با مراکز خصوصی درمان اعتیاد استان کردستان (سال ۱۳۸۳) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : حکیم

تعداد صفحات :۸

مقدمه: رضایت مراجع از خدمات، متغیری مهم و از عوامل اساسی در تضمین و ارتقای مستمر کیفیت خدمات می باشد. هدف پژوهش حاضر بررسی و مقایسه رضایت و اجزای آن در مراجعین به مراکز دولتی و خصوصی درمان اعتیاد استان کردستان بود.روش کار: مطالعه حاضر مقطعی و توصیفی-تحلیلی است. ۳۷۷ نفر از مراجعین به تمامی مراکز درمان اعتیاد (۵ مرکز خصوصی و ۲ مرکز دولتی) استان کردستان که دارای پرونده درمانی فعال بودند، با روش نمونه گیری طبقه ای-تصادفی انتخاب شدند. ابزار جمع آوری داده ها پرسش نامه محقق ساخته بود. قسمت دوم پرسش نامه شامل سوالات اصلی رضایت سنجی با مقیاس لیکرتی ۵ گزینه ای بود. به وسیله آزمون های مجذور کای، من ویتنی، کلوموگ رف اسمیرنف، کروسکال والیس و ضریب همبستگی اسپیرمن تجزیه و تحلیل داده ها انجام گرفت .یافته ها: مهم ترین نتایج این بود که میزان رضایت از مکان فیزیکی، دسترسی، برخورد کارکنان، خدمات پزشکی و روان شناسی در مراکز خصوصی با اختلاف معناداری بالاتر از مراکز دولتی بود و میزان رضایت از خدمات مددکاری-هزینه ها و «رضایت عمومی» مشتریان به طور معناداری در مراکز دولتی بالاتر از مراکز خصوصی بود. میزان «رضایت کلی» مشتریان که برآیند انواع و اجزای مختلف رضایت (به غیر از رضایت عمومی) بود بین مراکز دولتی و خصوصی تفاوت معناداری نشان نمی داد.نتیجه گیری: به نظر می رسد که اهمیت و وزن اجزای رضایت در ذهن مشتریان متفاوت بوده و خدماتی که بیشتر از نوع حمایتی بوده در ذهن بیماران بیشتر از سایر متغیرهای رضایت اثر گذاشته و وزن بالاتری داشته است. در واقع این موضوع اختلاف نتایج به دست آمده از «رضایت عمومی» با «رضایت کامل» را توجیه می کند.

کلید واژه: درمان اعتیاد، رضایت، خصوصی، دولتی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.