طراحی الگویی برای تبیین رفتار خریداران سازمانی در خرید محصولات رایانه ای- سخت افزار


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی الگویی برای تبیین رفتار خریداران سازمانی در خرید محصولات رایانه ای- سخت افزار دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی الگویی برای تبیین رفتار خریداران سازمانی در خرید محصولات رایانه ای- سخت افزار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی الگویی برای تبیین رفتار خریداران سازمانی در خرید محصولات رایانه ای- سخت افزار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی الگویی برای تبیین رفتار خریداران سازمانی در خرید محصولات رایانه ای- سخت افزار :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانش مدیریت

تعداد صفحات :۲۶

شناخت رفتار خرید خریداران سازمانی برای هر بازاریاب سازمانی و هم چنین محققین حوزه بازاریابی بسیار ضروری است. هدف اصلی این تحقیق، تجزیه و تحلیل رفتار خرید سازمانی است و آن که سازمان ها در خرید محصولات رایانه‏ای چه فرایندی را طی می کنند و چه عوامل و متغیرهایی بر روی فرایند تصمیم گیری خرید آن ها تاثیر می گذارند. روش تحقیق از نوع توصیفی و تحلیل ماتریس همبستگی، روش جمع آوری داده ها ترکیبی از روش های مصاحبه و پرسش نامه و روش تجزیه و تحلیل داده ها نیز روش معادلات ساختاری می باشد. نتایج تحقیق نشان می دهد که خریداران سازمانی (بانک ها و موسسات مالی و اعتباری کشور) در خرید محصولات رایانه ای- سخت افزار یک فرایند هشت مرحله ای را طی می کنند. آن ها در فرایند تصمیم گیری خرید محصولات رایانه ای تحت تاثیر پنج دسته از عوامل اصلی و مهم تحت عنوان عوامل محیطی، عوامل محرک های بازاریابی عرضه کنندگان، عوامل سازمانی، عوامل گروهی و عوامل فردی قرار می گیرند. ضرایب مسیر استاندارد شده از آزمون تحلیل مسیر نشان داد که بین تمامی عوامل فوق و فرایند تصمیم گیری خرید خریداران سازمانی رابطه معناداری وجود دارد.

کلید واژه: بازاریابی سازمانی، رفتار خرید سازمانی، عوامل تاثیرگذار بر خرید سازمانی، فرایند خرید سازمانی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.