مقاله المانهای مرزی نامحدود و کاربرد آنها در تحلیل دینامیکی خطوط راه آهن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله المانهای مرزی نامحدود و کاربرد آنها در تحلیل دینامیکی خطوط راه آهن دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله المانهای مرزی نامحدود و کاربرد آنها در تحلیل دینامیکی خطوط راه آهن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله المانهای مرزی نامحدود و کاربرد آنها در تحلیل دینامیکی خطوط راه آهن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله المانهای مرزی نامحدود و کاربرد آنها در تحلیل دینامیکی خطوط راه آهن :

مقاله المانهای مرزی نامحدود و کاربرد آنها در تحلیل دینامیکی خطوط راه آهن که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۹ در پژوهشنامه حمل و نقل از صفحه ۱۳۵ تا ۱۴۱ منتشر شده است.
نام: المانهای مرزی نامحدود و کاربرد آنها در تحلیل دینامیکی خطوط راه آهن
این مقاله دارای ۷ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله روسازی راه آهن
مقاله دینامیک خط آهن
مقاله المانهای نامحدود
مقاله شرایط مرزی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
سازه روسازی راه آهن، سازه ای است با طول نامحدود که مدل سازی آن همواره با قبول فرضیاتی برای شرایط مرزی صورت می گیرد. عملا روشهای مختلفی برای مدلسازی، تشکیل معادلات حرکت و تحلیل دینامیکی این روسازیها وجود دارد. یکی از این روشها، مدلسازی روسازی به وسیله المانهای محدود است. اغلب در چنین مدلی، طول محدودی از آن مدلسازی شده و شرایط مرزی تعریف شده اعمال می شوند. انتخاب شرایط مرزی، اثراتی بر روی پاسخهای دینامیکی تحمیل می کند و برای کاهش چنین اثراتی معمولا طول خط آهن را تا حدی انتخاب می کنند که پاسخهای دینامیکی اجزا خط آهن (شتاب، تغییر مکان و سرعت ارتعاشی) در نقاط انتهایی تقریبا صفر باشد. به این ترتیب افزایش طول باعث افزایش تعداد درجات آزادی معادلات، حجم داده ها و طولانی شدن تحلیل می شود. به همین منظور، در این مقاله ترکیبی از المانهای محدود و المانهای نامحدود (دو المان انتهایی) برای مدلسازی خط آهن پیشنهاد شده است.
همچنین ماتریسهای جرم، میرایی و سختی یک المان نامحدود که بر روی بستر ویسکوالاستیک قرار دارد، با استفاده از توابع شکل انتخابی محاسبه شده است. به این ترتیب با استفاده از دو المان نیمه محدود در طرفین مدل خط آهن به صورت تیر بر روی بستر ارتجاعی، امکان حذف اثرات شرایط مرزی فراهم می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.