تاثیرتدریس بر اساس رویکردبدیعه پردازی بر مهارتهای حل مسیله اجتماعی دانش آموزان دختر پایه پنجم در درس علوم اجتماعی شهرستان سردشت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرتدریس بر اساس رویکردبدیعه پردازی بر مهارتهای حل مسیله اجتماعی دانش آموزان دختر پایه پنجم در درس علوم اجتماعی شهرستان سردشت دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرتدریس بر اساس رویکردبدیعه پردازی بر مهارتهای حل مسیله اجتماعی دانش آموزان دختر پایه پنجم در درس علوم اجتماعی شهرستان سردشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرتدریس بر اساس رویکردبدیعه پردازی بر مهارتهای حل مسیله اجتماعی دانش آموزان دختر پایه پنجم در درس علوم اجتماعی شهرستان سردشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرتدریس بر اساس رویکردبدیعه پردازی بر مهارتهای حل مسیله اجتماعی دانش آموزان دختر پایه پنجم در درس علوم اجتماعی شهرستان سردشت :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق بررسی تاثیر تدریس بر اساس رویکرد بدیعه پردازی بر مهارت های حل مسیله اجتماعی دانش آموزان دختر پایه پنجم دردرس علوم اجتماعی شهرستان سردشت در سال ۱۳۹۵ – ۱۳۹۴ است. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر میزان کنترل محقق برمتغیرهای تحقیق، غیر آزمایشی و از نوع شبه تجربی است. جامعه آماری عبارت از دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی دختر شهرستانسردشت به تعداد ۶۲۴ نفر است. روش تحقیق، روش شبه آزمایشی و روش نمونه گیری، تصادفی خوشه ای بود. حجم نمونه با توجه بهروش پژوهش شامل دوکلاس در گروه های آزمایش و کنترل و تعداد هرکلاس ۲۵ نفر می باشد. گردآوری داده ها به وسیله پرسشنامهفرم کوتاه پرسشنامه تجدیدنظر شده حل مسیله اجتماعی بوده است. پایایی آزمون برای این پرسشنامه بین ۶۸ / ۰ ترا ۹۱ / ۰ گزارش شدهاست، روایی سازه این پرسشنامه نیز با استفاده از تحلیل عاملی اکتشافی و همبستگی با دیگر مقیاس های حل مسیله و سازه هایروانشناختی همپوش، تایید شده است. برای تجزیه وتحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی (میانگین، انحراف معیار) و در بخشاستنباطی از تحلیل کوواریانس یک راهه استفاده گردید. نتایج به دست آمده نشان می دهد از بین ۵ مولفه ی حل مسیله اجتماعی، تفاوتمیانگین دو گروه آزمایش و گواه در مولفه های جهت گیری مثبت به مسیله، جهت گیری منفی به مسیله، سبک حل مسیله منطقی، سبکاجتنابی معنادار است و در این مولفه ها دانش آموزان گروه آزمایش پیشرفت بهتری داشتند، اما در مولفه ی سبک تکانشی / بی احتیاطتفاوت میانگین مشاهده نشد و دو گروه از لحاظ میزان سبک تکانشی/ بی احتیاط تقریبا معادل بودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.