اثربخشی آموزش تلفیق روش های آگاهی واج شناختی، ادراکی– حرکتی کپارت و روش چندحسی فرنالد بر کاهش خطاهای دیکتهنویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش تلفیق روش های آگاهی واج شناختی، ادراکی– حرکتی کپارت و روش چندحسی فرنالد بر کاهش خطاهای دیکتهنویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش تلفیق روش های آگاهی واج شناختی، ادراکی– حرکتی کپارت و روش چندحسی فرنالد بر کاهش خطاهای دیکتهنویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش تلفیق روش های آگاهی واج شناختی، ادراکی– حرکتی کپارت و روش چندحسی فرنالد بر کاهش خطاهای دیکتهنویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش تلفیق روش های آگاهی واج شناختی، ادراکی– حرکتی کپارت و روش چندحسی فرنالد بر کاهش خطاهای دیکتهنویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی اثربخشی تلفیق آموزش روش های آگاهی واج شناختی،ادراکی– حرکتی کپارت و چندحسی فرنالد بر کاهش خطاهای دیکته نویسی دانشآموزان پایه سوم ابتدایی بود. این پژوهش از نوع طرح های آزمایشی با پیشآزمون و پس آزمون همراه با گروه کنترل بود. با استفاده از روش نمونه گیریتصادفی ساده از بین دانش آموزان دارای اختلال یادگیری شهرستان مرودشتتعداد ۴۰ نفر انتخاب و در دو گروه آزمایش و کنترل به طور تصادفی گماشتهشدند. در مرحله پیش آزمون به منظور بررسی و تحلیل خطاهای دیکته نویسیدانش آموزان، از آزمون تحلیل خطاهای دیکته نویسی (آزمون متداول در مراکزاختلالات یادگیری استان فارس) استفاده شد. سپس، در مورد گروه آزمایش بستهآموزشی در هشت جلسه ۶۰ دقیقه ای به صورت انفرادی اعمال شد. پس از آموزش،پس آزمون به عمل آمد. نتایج آزمون تحلیل کواریانس نشان داد که تلفیقآموزش روش های آگاهی واج شناختی، ادراکی– حرکتی کپارت، چندحسی فرنالد برکاهش خطاهای دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.