نقش محل سکونت،رشته تحصیلی وشیوه های تربیتی خانواده برعزت نفس دانش آموزان دختردبیرستانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش محل سکونت،رشته تحصیلی وشیوه های تربیتی خانواده برعزت نفس دانش آموزان دختردبیرستانی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش محل سکونت،رشته تحصیلی وشیوه های تربیتی خانواده برعزت نفس دانش آموزان دختردبیرستانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش محل سکونت،رشته تحصیلی وشیوه های تربیتی خانواده برعزت نفس دانش آموزان دختردبیرستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش محل سکونت،رشته تحصیلی وشیوه های تربیتی خانواده برعزت نفس دانش آموزان دختردبیرستانی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر،بررسی وضعیت عزت نفس دانش آموزان دخترمدارس متوسطه ، است.به منظورانجام پژوهش،نمونه ای به حجم ۳۸۹ نفرازدانش آموزان دخترمدارس متوسطه شهری وروستایی استان سیستان وبلوچستان به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای انتخاب شدند.اطلاعات موردنیاز،بااستفاده ازدوپرسشنامه، گردآوری شد.ازپرسشنامه ویژگی های فردی- خانوادگی(محقق ساخته) ،جهت جمع آوری اطلاعات مربوط به متغیرهای مستقل( محل سکونت،رشته تحصیلی وشیوه های تربیتی خانواده )وپرسشنامه عزت نفس آیزنگ( استانداردشده)جهت اندازه گیری عزت نفس آزمودنی هااستفاده گردید .پایانی پرسشنامه آیزنگ باروش آلفای کرانباخ ۰/۹۲ برآورد شده است.روایی وپایایی پرسشنامه محقق ساخته نیزرضایت بود.ضریب روایی پرسشنامه آیزنگ از طریق محاسبه ضریب همبستگی بین نمره کل آزمون آیزنگ وپرسشنامه کوپر اسمیت ( روایی همگرا) ۰/۸۰ محاسبه شده است.نتایج بااستفاده ازآزمونهای ضریب همبستگی پیرسون،مجذورکا،(تی)مستقل وتحلیل واریانس یک راهه ،تحلیل شد.نتایج نشان داد بین میانگین عزت نفس دانش آموزان دخترمدارس متوسطه بر اساس شیوه های تربیتی خانواده تفاوت معناداروجوداردولی بین میانگین عزت نفس دانش آموزان دختر باتوجه به متغیرهای محل سکونت(مدارس شهری وروستایی)و رشته تحصیلی (علوم تجربی -ریاضی وفیزیک – علوم انسانی و کارو دانش) تفاوت معناداری وجودندارد.درنتیجه می توان گفت که شیوه های تربیتی خانواده برخودباوری دانش آموزان دخترتاثیرداشته،امامحل سکونت ورشته تحصیلی برمیزان خودباوری دختران دانش آموز موثر نبوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.