انتخاب مدل رفتاری مناسب برای مدلسازی نشست ناشی از حفر تونل در محیط شهری با استفاده از نتایج رفتارسنجی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 انتخاب مدل رفتاری مناسب برای مدلسازی نشست ناشی از حفر تونل در محیط شهری با استفاده از نتایج رفتارسنجی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد انتخاب مدل رفتاری مناسب برای مدلسازی نشست ناشی از حفر تونل در محیط شهری با استفاده از نتایج رفتارسنجی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی انتخاب مدل رفتاری مناسب برای مدلسازی نشست ناشی از حفر تونل در محیط شهری با استفاده از نتایج رفتارسنجی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن انتخاب مدل رفتاری مناسب برای مدلسازی نشست ناشی از حفر تونل در محیط شهری با استفاده از نتایج رفتارسنجی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

احداث تونل همواره با ایجاد تغییراتی در محیط اطراف همراه بوده که این تغییرات بصورت نشست در سطح زمین نمود پیدا میکند. این مسیله در نواحی شهری به دلیل عمق کم و سست بودن زمین از اهمیت ویژه برخوردار است. انتخاب مناسبترین مدل رفتاری برایاستفاده در تحلیلهای عددی از میان مدلهای رفتاری متفاوت موجود برای توصیف رفتار مکانیکی خاک، مرحله ای اساسی در تحلیلهای عددی بشمار میرود، که این مسیله موضوع اصلی این مقاله را تشکیل میدهد. در این تحقیق مدلسازی عددی جابجاییهای ناشی از حفرتونل امیرکبیر در بخشT4و با استفاده از روش عددی اجزاء محدود انجام شده است. مدلسازی عددی مطابق با شرایط واقعی اجرایی تونل و برای مدلهای رفتاری متفاوت شامل مدل موهر کولمب، مدل کرنش سخت شونده استاندارد، و مدل سخت شونده در کرنشهای کوچک انجام صورت گرفته است. در ادامه نتایج حاصل از تحلیل عددی با نتایج مانیتورینگ مقایسه شده و بهترین مدل رفتاری برای توصیفجابجاییهای ناشی از حفر تونل امیرکبیر پیشنهاد شده است. در نهایت، یک تحلیل پارامتریک بر روی پارامترهای رفتاری اصلی خاک انجام شده و نتایج آنها بررسی شد. مقایسه نتایج تحلیلهای عددی با مقادیر نشست واقعی اندازهگیری شده در بالای تونل نشان میدهد، مقادیرنشست حاصل از تحلیلهای عددی برای عمده مراحل حفر و نگهداری تونل در محدوده بین کمترین و بیشترین مقادیر اندازهگیری شدهقرار دارند. همچنین، نتایج حاصل از مدلهای سخت شونده بیشترین انطباق را با نتایج حاصل از رفتارسنجی دارند. نتایج تحلیلهای عددی با استفاده از مدلهای رفتاری متفاوت نشان میدهند، استفاده از مدلهای پیشرفته که خواص غیرخطی، قبل از شکست و سختی بالای خاک تحت کرنشهای کوچک را درنظر میگیرند، میتواند پیشبینی جابجاییها را در حد قابل قبولی بهبود بخشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.