ارزیابی پارامترهای موثر در طرح بهسازی روسازی با استفاده از دادههای افت و خیز دستگاه FWD


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی پارامترهای موثر در طرح بهسازی روسازی با استفاده از دادههای افت و خیز دستگاه FWD دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی پارامترهای موثر در طرح بهسازی روسازی با استفاده از دادههای افت و خیز دستگاه FWD  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی پارامترهای موثر در طرح بهسازی روسازی با استفاده از دادههای افت و خیز دستگاه FWD،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی پارامترهای موثر در طرح بهسازی روسازی با استفاده از دادههای افت و خیز دستگاه FWD :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

آشتو ۹۳ یکی از روشهای طرح بهسازی روسازی بر اساس دادههای افت و خیز دستگاه FWD میباشد. در این روش به منظور تعیین میزان روکش آسفالتی، دو پارامتر عدد سازهای موثر روسازی موجود ) effSN ( و عدد سازهای مورد نیازروسازی جدید ) reqSN ( محاسبه میگردد. پارامترهایی نظیر افتوخیز روسازی، ضخامت لایهها و دمای عمق لایه آسفالتی در محاسبه effSN و ترافیک دوره طرح و مدول برجهندگی بستر در محاسبه reqSN تاثیرگذار است. هدف ازاین تحقیق بررسی تاثیر اندازهگیری و یا تخمین نادرست پارامترهای مذکور بر روی عدد سازهای موثر و مورد نیاز روسازی بوده است. همچنین تاثیر ایجاد خطای همزمان در پارامترهای مورد استفاده در محاسبه ffeSN مورد بررسی قرار گرفت. بدین منظور محور شوش اندیمشک در استان خوزستان انتخاب و آزمایش با دستگاه – GPR و FWD به منظوراندازهگیری ضخامت و ظرفیت باربری لایهها انجام شد. پس از تحلیل نتایج مشخص شد افتوخیز روسازی بیشترین و دمای عمق لایه آسفالتی کمترین تاثیر را در تعیین میزان روکش دارد. همچنین مشخص گردید تخمین نادرستضخامت و دما بطور همزمان به میزان ۱۰ درصد بیشتر از مقدار واقعی موجب کاهش ۴۰ درصدی در میزان روکش موردنیاز خواهد شد که مسلما روسازی را در معرض خرابیهای زودرس قرار میدهد. در محاسبه reqSN با توجه به تاثیربیشتر مدول برجهندگی بستر روسازی نسبت به ترافیک دوره طرح مشخص شد تثبیت بستر علاوه بر مزایای فنی آن میتواند تا ۲۵ درصد هزینههای ساخت راه را کاهش دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.