تطبیق امر زیبا و امر والای کانت بر بازیهای رایانهای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تطبیق امر زیبا و امر والای کانت بر بازیهای رایانهای دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تطبیق امر زیبا و امر والای کانت بر بازیهای رایانهای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تطبیق امر زیبا و امر والای کانت بر بازیهای رایانهای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تطبیق امر زیبا و امر والای کانت بر بازیهای رایانهای :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

در ابتدای ظهور بازیهای رایانهای، سرمایهگذاران بیش از هنرمندان و پژوهشگران این عرصه به این پدیده نوظهورتوجه نشان دادند. هرچند این عدم توجه بیشتر به دلیل ماهیت در ظاهر غیرهنری و صرفا تفریحی بازیهای رایانهایو همچنین فقدان ظرفیت و امکانات لازم برای ارایه فرمهای هنری بود، اما با گذشت زمان و توسعه بازیهای رایانهایدر تمامی جنبههای ممکن این فرضیه به وجود آمد که آیا میتوان بازیهای رایانهای را در کنار سایر هنرها قرار داده،داوری زیباشناختی از آن ارایه داد آیا اساس این امکان وجود دارد که براساس نظامهای زیباشناختی فلسفی بازیهای رایانهای را به عنوان هنری بزرگ که جامع هنرهای دیگر است به رسمیت شناخت بدین منظور مقاله حاضر تلاشمیکند بازیهای رایانهای را به صورت کلی براساس معیارهای زیباشناختی کانت مورد مطالعه قرار دهد و این مساله را بررسی نماید که آیا براساس آموزههای زیباشناختی کانتی، میتوان بازی رایانهای را یک هنر به حساب آورد یا اینکه این پدیده به صرف سرگرمکننده بودن، امکان ارزیابی زیباشناسانه را ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.