بازی ها و نرم افزارهای رایانه ای و هویت دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بازی ها و نرم افزارهای رایانه ای و هویت دانش آموزان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بازی ها و نرم افزارهای رایانه ای و هویت دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازی ها و نرم افزارهای رایانه ای و هویت دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بازی ها و نرم افزارهای رایانه ای و هویت دانش آموزان :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف اصلی تحقیق شامل بررسی تاثیر بازیها و نرم افزارهای رایانهای بر میزان هویت یابی دانشآموزان پسر مدارس ابتدایی دوره دوم شهرستان ترکمن در سال ۱۳۹۴ ه.ش بوده است. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی است و از نظر نوع تحقیق توصیفی از نوع زمینه یابی میباشد. جامعه آماری در این تحقیق شامل کلیه دانشآموزان پسر دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم و ششم) شهرستان ترکمن در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ میباشد. جهت نمونهگیری، از روش تصادفی طبقهای (بر اساس مناطق شهری و روستایی) استفاده شده است. بر اساس فرمول کوکران ۲۵۷ نفر بعنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری دادههای آماری پرسشنامه بوده است که شامل پرسشنامه استاندارد ابعاد هویت (فلاح و همکاران، ۱۳۹۲ (با ضریب پایایی ۷۹/۰ بوده است. آزمون مورد ا ستفاده جهت تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فر ضیات آزمون تحلیل واریانس F بوده ا ست. همچنین نتایج آزمون فر ضیات نشان داده است که نوع بازی ها و نرم افزارهای رایانه ای، میزان استفاده از آنها و شرایط استفاده از بازی ها و نرم افزارها بر هویت یابی دانش آموزان تاثیرگذار است. بیشترین تاثیر میزان استفاده از بازیهای رایانه ای بر هویت دینی بوده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.