بررسی نگرش دانشجویان در مورد نحوه بازنمایی مذاکرات هسته ای در رسانه ملی (مطالعه موردی: علوم ارتباطات اجتماعی و روابط بین الملل و علوم سیاسی)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نگرش دانشجویان در مورد نحوه بازنمایی مذاکرات هسته ای در رسانه ملی (مطالعه موردی: علوم ارتباطات اجتماعی و روابط بین الملل و علوم سیاسی) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نگرش دانشجویان در مورد نحوه بازنمایی مذاکرات هسته ای در رسانه ملی (مطالعه موردی: علوم ارتباطات اجتماعی و روابط بین الملل و علوم سیاسی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نگرش دانشجویان در مورد نحوه بازنمایی مذاکرات هسته ای در رسانه ملی (مطالعه موردی: علوم ارتباطات اجتماعی و روابط بین الملل و علوم سیاسی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نگرش دانشجویان در مورد نحوه بازنمایی مذاکرات هسته ای در رسانه ملی (مطالعه موردی: علوم ارتباطات اجتماعی و روابط بین الملل و علوم سیاسی) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش، مطالعه نقش رسانه ها در اثرگذاری بر افکار عمومی توسط بازنمایی برخی از رخداده است. مورد مطالعه این تحقیق، بررسی نگرش دانشجویان به نحوه بازنمایی مذاکرات هسته ای در رسانه ملی بوده است. از طریق مطالعه افکار عمومی بخش کوچکی از ایران، می توان تا حدودی به نحوه نگرش آنان نسبت به رسانه ملی و میزان تاثیرپذیری آنها از رسانه های جمعی در شکل گیری این افکار پی برد. لذا در تحقیق حاضر تلاش گردید تا با مطالعه کیفی و موردی نگرش دانشجویان به بازنمایی مذاکرات هسته ای در رسانه ملی، به لایه های نگرشی آنان پی برده شده و نقش رسانه های جمعی در شکل دهی افکار عمومی را مورد سنجش قرار گیرد. روش این تحقیق پیمایشی و ابزار اندازه گیری، پرسشنامه بوده است و پس از پر شدن پرسشنامه ها، جداول توصیفی و استنباطی از طریق نرم افزار spss به دست آمده و تحلیل شد. جامعه آماری این تحقیق شامل دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز می باشند که تعداد آنها ۶۸۹ نفر بوده است که از این تعداد ۲۴۶ نفر به صورت تصادفی و با استفاده از فرمول کوکران انتخاب شده است. بررسی های انجام شده در این پژوهش نشان داد که رسانه ملی توانسته است با ارایه برنامه های سیاسی و نحوه بازتاب مذاکرات هسته ای در طول دوره مذاکرات افکار دانشجویان جامعه را تحت تاثیر قرار دهد و در رفتارهای اجتماعی آنها تاثیرگذار باشد. همچنین ضمن ایجاد علاقه مندی و اطمینان در روند انجام مذاکرات در بین دانشجویان، موجب تشویش و اضطراب در بین آنان نیز گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.