بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد بازاریابی سرپرستی بانک ملت استان اردبیل


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد بازاریابی سرپرستی بانک ملت استان اردبیل دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد بازاریابی سرپرستی بانک ملت استان اردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد بازاریابی سرپرستی بانک ملت استان اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد بازاریابی سرپرستی بانک ملت استان اردبیل :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد بازاریابی سرپرستی بانک ملت استان اردبیل انجام شده است. دراین پژوهش آنچه مورد توجه است، ضرورت اهمیت دادن به مدیریت دانش مشتری است. این پژوهش به روش پیمایشی انجام شد و درجهت ارتقا روایی سنجههای پرسشنامه از اعتبار صوری استفاده شد و قابلیت اعتماد نیز با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ به دست آمد.جامعه آماری پژوهش شامل ۹۵ نفر از سرپرستان شعب بانک ملت استان اردبیل بودند که از بین آنها با استفاده از جدول مورگان تعداد۷۶ نفر به عنوان نمونه انتخاب گردید. برای تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از دو شیوه آمار توصیفی و استنباطی و با بهرهگیری از نرمافزارپس از تهیه جدول ماتریس، اطلاعات در قالب جداول یکبعدی و دوبعدی تنظیم شد. یافتههای پژوهش نشانگر این بودند که ،spssمتغیرهای مستقل دانش برای مشتری، دانش درباره مشتری و دانش از مشتری با متغیر وابسته عملکرد بازاریابی بانک ملت رابطه معنی داری دارند. همچنین نتایج حاصل از رگرسیون چندمتغیره نشان داد متغیرهای مستقل وارد شده در معادله جمعا ۹۵ درصد از تغییرات متغیروابسته را تبیین نمودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.