ارزیابی عملیات نمایندگی های پارس خودرو با استفاده از مدلEFQM


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عملیات نمایندگی های پارس خودرو با استفاده از مدلEFQM دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عملیات نمایندگی های پارس خودرو با استفاده از مدلEFQM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملیات نمایندگی های پارس خودرو با استفاده از مدلEFQM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عملیات نمایندگی های پارس خودرو با استفاده از مدلEFQM :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

پیشرفت تحولات جهانی و گام برداشتن با این شرایط مستلزم نگاهی مدبرانه به سازمان در جهت بهبود مدیریت آن می باشد .کشف گوشه ها و زوایای ناشناخته ی این حیطه و بهره گیری از تجربیاتی که از مدل های استاندارد علمی تبعیت دارند منجربه دستیابی به فنونی به جهت بهبود اداره سازمان می انجامد، در این راستا از انواع مدل های موجود می توان به مدل تعالی سازمان اشاره کرد که بر اساس آن امکان سنجش و ارزیابی عملیاتی سازمان را فراهم می آورد. جامعه آماری این تحقیق شاملکارکنان نمایندگی های پارس خودرو است و روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده انجام شد. پژوهش پیش رو در مورد ارزیابی عملیاتی نمایندگی های پارس خودرو است، نتایج آزمون فرضیه اصلی و ۹ فرضیه فرعی پژوهش و تجزیه و تحلیل های انجام شده با استفاده از آزمونtآزمون ویلکاکسون، آزمون فریدمن و آزمون کروسکال والیس نشانگر این مفهوم است که تعالی سازمانی نمایندگی های پارس خودرو در تمامی معیارهای مدلEFQMشامل معیار رهبری، خط مشی و استراتژی، مدیریت کارکنان، مشارکت منابع، فرایندها، نتایج مشتریان، نتایج کارکنان، نتایج جامعه و نتایج کلیدی عملکرد در سطح متوسط قراردارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.