بررسی ارتباط بین فرهنگ سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانک ملی شهر ایذه


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین فرهنگ سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانک ملی شهر ایذه دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین فرهنگ سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانک ملی شهر ایذه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین فرهنگ سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانک ملی شهر ایذه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین فرهنگ سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانک ملی شهر ایذه :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی ارتباط بین فرهنگ سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانک ملی شهر ایذه می پردازد. جامعه آماری در این پژوهش کلیه کارکنان بانک ملی شهر ایذه می باشد که تعداد آنها برابر ۴۵ نفر می باشد، که به عنوان جامعه آماری در نظر گرفته شده است. با توجه به محدود بودن جامعه آماری در بخش کارکنان کلیه افراد جامعه بعنوان اعضای نمونه آماری و بصورت سرشماری انتخاب می گردند و در بخش مشتریان تعداد نمونه با نامحدود فرض کردن جامعه مشتریان و بهره گیری از فرمول کوکران با در نظر گرفتن(p=0.5 , q=0.5) حجم نمونه ۳۸۴ نفر در نظر گرفته شده است. برای گردآوریی اطلاعات از دو پرسشنامه استفاده شد ، پرسشنامه شماره یک،مربوط به فرهنگ سازمانی پرسشنامه استاندارد بر اساس نظریه دنیسون(۲۰۰۳) با مولفه های ۱- فرهنگ سازمانی رسالتی ۲- فرهنگ سازمانی انعطاف پذیر۳- فرهنگ سازمانی ثبات۴- فرهنگ سازمانی مشارکتی با پرسشنامه ای شامل ۲۰ سوال که با استفاده از طیف ۵ گزینه ای لیکرت فرهنگ سازمانی را مورد سنجش قرار خواهد داد، و پرسشنامه دوم مربوط بازاریابی رابطه مند است، این پرسشنامه بر اساس نظریه دویسی(۲۰۰۴) و با مولفه های ۱-اعتماد ، ۲- تعهد ، ۳-ارتباطات و۴- مدیریت تعارض با پرسشنامه ای شامل ۱۶ سوال که با استفاده از طیف ۵ گزینه ای لیکرت بازاریابی رابطه مند را مورد سنجش قرار خواهد داد ،استفاده شده است.برای تجزیه وتحلیل داده ها از روش های آماری توصیفی واستنباطی استفاده شده است.در بررسی فرضیه های اصلی تحقیق بین کلیه فرضیه ها رابطه مثبت وجود دارد. با توجه به یافته های تحقیق پیشنهاداتی به مسیولان ارایه گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.