مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
16 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات دارای ۶۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات :

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات
فهرست مطالب

-۱- مقدمه…………………………………… ۹

۲-۲- مفاهیم مرتبط به بازار محصول………………. ۱۰

۲-۲-۱- ساختار بازار………………………….. ۱۰

۲-۲-۲- انواع بازار از نظر درجه رقابت…………… ۱۰

۲-۲-۲-۱- بازار رقابت کامل…………………….. ۱۰

۲-۲-۲-۲- بازار انحصار کامل…………………… ۱۱

۲-۲-۲-۳- بازار انحصار چند جانبه………………. ۱۲

۲-۲-۲-۴- رقابت کورنو………………………… ۱۳

۲-۲-۲-۵- رقابت برتراند……………………….. ۱۳

۲-۲-۲-۶- وضعیت تبانی در بازار چند قطبی…………. ۱۴

۲-۲-۲-۷- وضعیت رهبر و پیرو……………………. ۱۴

۲-۲-۲-۸- وضعیت جنگ قیمت………………………. ۱۴

۲-۲-۳- بازار رقابت انحصاری……………………. ۱۴

۲-۲-۴- تمرکز بازار…………………………… ۱۵

۲-۲-۵- قدرت بازار……………………………. ۱۶

۲-۲-۶- شاخص‌های قدرت بازار…………………….. ۱۷

۲-۲-۶-۱- شاخص لرنر…………………………… ۱۷

۲-۲-۶-۲-شاخص هر فیندال- هیرشمن………………… ۱۷

۲-۲-۶-۳- کیو توبین…………………………… ۱۸

۲-۲-۶-۴- شاخص بون……………………………. ۱۹

۲-۲-۷- جایگاه رقابتی محصول…………………….. ۲۰

۲-۲-۷-۱- استراتژی وخط مشی تعیین جایگاه…………… ۲۲

۲-۲-۷-۲- تجزیه و تحلیل و تعیین جایگاه رقابتی محصول…. ۲۲

۲-۳- تبلیغات………………………………… ۲۳

۲-۳-۱- مفاهیم و تعاریف تبلیغات………………….. ۲۴

۲-۳-۲- تبلیغات و بازاریابی…………………….. ۲۶

۲-۳-۳- ارتباط بین رفتار خریدار، بازارایابی و تبلیغات.. ۲۷

۲-۳-۴- مخارج تبلیغات و ارزش بازار……………….. ۲۹

۲-۳-۵- تأثیر تبلیغات بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری….. ۳۳

۲-۳-۶- تبلیغ اینترنتی………………………… ۳۷

۲-۳-۶-۱- روش های تبلیغ اینترنتی…………………. ۳۸

۲-۳-۷- نگرش نسبت به تبلیغات…………………….. ۳۹

۲-۳-۸- بازدهی بازاریابی و تبلیغات……………….. ۳۹

۲-۳-۹- شدت تبلیغات و سودآوری……………………. ۴۰

۲-۳-۹-۱- شدت تبلیغات و فروش…………………….. ۴۱

۲-۳-۱۰- روش های ارزیابی اثربخشی تبلیغات………….. ۴۱

۲-۳-۱۰-۱- سلسه مراتب تأثیرات…………………… ۴۲

۲-۳-۱۰-۲-تشریح و طبقه بندی متغیرهای تبلیغات در سلسله مراتب تأثیرات ۴۲

۲-۴- ادبیات نظری تبلیغات، تمرکز و سودآوری………… ۴۳

۲-۵- مروری بر پژوهش­های پیشین………………….. ۴۸

۲-۵-۱- پژوهش های خارجی……………………….. ۴۸

۲-۵-۲-پژوهشهای داخلی…………………………. ۵۰

۲-۱- مقدمه

مفاهیم ساختار، رفتار و عملکرد بازار تحت عنوان عناصر سه گانه بازار، در ادبیات اقتصاد صنعتی مطرح هستند که نحوه ارتباط این عناصر و چگونگی اثرگذاری متقابل آنها، مورد اختلاف نظر اقتصاد دانان و مکاتب مختلف اقتصادی است. از جمله متغیرهای ساختاری بازار میتوان به درجه تمرکز بازار اشاره نمود. همچنین تبلیغات یکی از متغیرهای مهم رفتاری بازار میباشد که می تواند بر ساختار و عملکرد بازار تاثیر داشته باشد. در عین حال تبلیغات می تواند بر کارکرد بازار و سود اقتصادی بنگاه تبلیغ کننده نیز اثر گذار باشد. تبلیغات می تواند با افزایش درجه تمرکز به انحصارات دامن زده یا با کاهش درجه تمرکز رقابت آفرین باشد. نحوه ارتباط سودآوری به عنوان متغیرهای عملکردی بازار، درجه تمرکز به عنوان یک متغیر ساختاری بازار و هزینه های تبلیغات به عنوان متغیرهای رفتاری بازار و چگونگی اثرگذاری متقابل آنها، مورد اختلاف نظر اقتصاد دانان و مکاتب مختلف اقتصادی است. از سوی دیگر، مطالعات تجربی متعددی نیز در حمایت از این دیدگاه ها وجود دارد. بنابراین لازم است که این موضوع در بخش صنعت ایران مورد مطالعه قرار گیرد. در این فصل، در بخش اول مقدمه، در بخش مفاهیم مرتبط به بازار محصول، در بخش سوم مفاهیم و تعاریف تبلیغات و مبانی نظری مرتبط با آن، در بخش چهارم ادبیات نظری تبلیغات، تمرکز و سودآوری و در پایان پژوهش­های انجام شده خارجی و داخلی مربوط به موضوع توضیح داده خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.