چگونگی توانستن افزایش دادن نمرات درس عربی سال دوم دانش آموزان مدرسه حضرت مرضیه


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چگونگی توانستن افزایش دادن نمرات درس عربی سال دوم دانش آموزان مدرسه حضرت مرضیه دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چگونگی توانستن افزایش دادن نمرات درس عربی سال دوم دانش آموزان مدرسه حضرت مرضیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز چگونگی توانستن افزایش دادن نمرات درس عربی سال دوم دانش آموزان مدرسه حضرت مرضیه۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چگونگی توانستن افزایش دادن نمرات درس عربی سال دوم دانش آموزان مدرسه حضرت مرضیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چگونگی توانستن افزایش دادن نمرات درس عربی سال دوم دانش آموزان مدرسه حضرت مرضیه :

چگونگی توانستن افزایش دادن نمرات درس عربی سال دوم دانش آموزان مدرسه حضرت مرضیه

چگونگی توانستن افزایش دادن نمرات درس عربی سال دوم دانش آموزان مدرسه حضرت مرضیه
فهرست مطالب

چکیده: ۱

مقدمه. ۲

بیان مساله: ۴

توصیف وضعیت موجود: ۴

زمینه های پیدایش مساله: ۴

اهمیت پژوهش: ۱۳

اهداف تحقیق: ۱۵

تعریف نظری: ۱۶

تعریف عملیاتی: ۱۶

ر وش جمع آوری اطلاعات(شواهد ۱ ): ۱۷

چگونگی انجام کار: ۱۷

نتایج حاصل از فرم نظر سنجی(شواهد ۲ ): ۱۷

پیشنهادات و نتیجه گیری. ۲۰

منابع :. ۲۰

چکیده:

درمقاله ایی که پیش رودارید روش های افزایش پیشرفت درس زبان عربی دوم راهنمایی مورد بررسی قرار گرفته است. دراین پژوهش که در مدرسه راهنمایی ومقطع دوم راهنمایی در درس عربی صورت گرفته دلایل افت درسی دانش آموزان با استفاده از روش پرسش نامه ومصاحبه بااولیاء مورد بررسی قرار گرفته است . سوالات مطرح شده دراین رابطه -نحوه تدریس معلم. سخت بودن عربی پایه دوم.کم بودن ساعات تدریس درس عربی. عدم انگیزه دانش آموزان واولیاء ایشان جهت فراگیری زبان عربی به عنوان زبان دوم ،عدم تکرار و تمرین در منزل، عدم جایگزینی صحیح در برنامه هفتگی استفاده بدون برنامه از تلویزیون-کامپیوتروماهواره وعدم پیگیری اولیاء بود.

نتایج حاصل شده عبارت بود از:

  • ارتباط نزدیکی بین آموخته های قبلی دانش آموزان با مطالب درس جدید وجود دارد.
  • مشارکت دانش آموزان در تدریس های به تعمیق آموخته های اوکمک شایانی می کند.
  • انجام بازی فردی وگروهی کلاس راشاداب وازدلزدگی نسبت به درس عربی می کاهد.
  • عامل تشویق تاثیر محسوسی در بهبود فرآیند یادگیری دارد.
  • استفاده از وسایل کمک آموزشی در یادگیری دانش اموزآن نقش مثبت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.