تحقیق کامل در مورد خودرو


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق کامل در مورد خودرو دارای ۱۶۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق کامل در مورد خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز تحقیق کامل در مورد خودرو۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق کامل در مورد خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق کامل در مورد خودرو :

این محصول پایان نامه بسیار کاملی در مورد خودرو می باشد.

این محصول میتواند به عنوان پروژه پایانی در رشته های مرتبط در مقطع کارشناسی و فوق دیپلم ارائه شود.

بخش های مختلف به تفسیر و با شکل تشریح شده است و پروژه کاملی ارئه شده است، کافی است فونت سیستم را تنظیم نموده و در صورت جابه جایی تحقیق کامل در مورد خودرو
فهرست تان را بازبینی نمایید و پروژه تان را آماده کنید!

این محصول مناسب برای دانشجویان رشته خودرو، مهندسی مکانیک، طراحی صنعتی و …. می باشد

تحقیق کامل در مورد خودرو
فهرست منابع کامل این پایان نامه در زیر آمده است تا با مطالعه و بررسی آن از خریدتان اطمینان حاصل نمایید

تحقیق کامل در مورد خودرو
فهرست مطالب

عنوان صفحه

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….۱

فصل اول: مراحل ساخت، تصاویر و اندازه شاسی موتور پراید

۱-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………۲

۱-۲- مکانیزم شاسی موتور………………………………………………………………………………………………………………..۲

۱-۲-۱- نبشی……………………………………………………………………………………………………………………….۳

۱-۲-۲- چرخ………………………………………………………………………………………………………………………..۳

۱-۲-۳- موتور………………………………………………………………………………………………………………………۳

۱-۳- تاریخچه شرکت کیا………………………………………………………………………………………………………………….۳

۱-۴- اتومبیل‌های شرکت کیا موتور………………………………………………………………………………………………………….۴

۱-۵- شرکت هیوندای موتور………………………………………………………………………………………………………………..۴

فصل دوم: موتور

۲-۱- موتور…………………………………………………………………………………………………………………………..۱۶

۲-۲- تشریح کلی……………………………………………………………………………………………………………………….۱۷

۲-۳- انواع موتور……………………………………………………………………………………………………………………..۱۷

۲-۳-۱- موتورهای احتراق داخلی (درون سوز)……………………………………………………………………………………………..۱۷

۲-۳-۲- موتورهای احتراق خارجی (برون سوز)……………………………………………………………………………………………..۱۸

۲-۴- موتورهای احتراق داخل……………………………………………………………………………………………………………..۱۸

۲-۴-۱- موتورهای احتراق داخلی اشتعالی………………………………………………………………………………………………..۱۸

۲-۴-۲- موتورهای انفجاری……………………………………………………………………………………………………………۱۸

۲-۵- تقسیم بندی موتورها از لحاظ سیکل کاری……………………………………………………………………………………………….۱۸

۲-۶- اصول کار موتورهای چهار زمانه………………………………………………………………………………………………………۱۸

۲-۶-۱- زمان اول: مکش………………………………………………………………………………………………………………۱۹

۲-۶-۲- زمان دوم: تراکم…………………………………………………………………………………………………………….۱۹

۲-۶-۳- زمان سوم: احتراق……………………………………………………………………………………………………………۱۹

۲-۶-۴- زمان چهارم: تخلیه…………………………………………………………………………………………………………..۲۰

۲-۷- اصول کارکرد موتورهای دو زمانه……………………………………………………………………………………………………..۲۰

۲-۷-۱- مکش سوخت…………………………………………………………………………………………………………………..۲۰

۲-۷-۲- کورس تراکم…………………………………………………………………………………………………………………۲۱

۲-۸- پیستون موتور…………………………………………………………………………………………………………………….۲۱

۲-۹- تجزیه و تحلیل نیروهای وارد به پیستون در چهار زمان عملیات ترمودینامیکی………………………………………………………………….۲۲

۲-۹-۱- در زمان مکش………………………………………………………………………………………………………………..۲۲

۲-۹-۲- در زمان تراکم………………………………………………………………………………………………………………۲۲

۲-۹-۳- زمان قدرت………………………………………………………………………………………………………………….۲۲

۲-۹-۴- در زمان تخلیه………………………………………………………………………………………………………………۲۳

۲-۱۰- خلاصی پیستون…………………………………………………………………………………………………………………….۲۳

۲-۱۱- کنترل انبساط پیستون……………………………………………………………………………………………………………..۲۳

۲-۱۲- ایجاد شکاف در دامنه پیستون……………………………………………………………………………………………………….۲۴

۲-۱۳- پیستون های مجهز به محافظ فولادی……………………………………………………………………………………………………۲۵

۲-۱۴- رینگ پیستون………………………………………………………………………………………………………………………………۲۵

۲-۱۴-۱- وظایف رینگ پیستون………………………………………………………………………………………………………………………………۲۶

۲-۱۴-۲- انواع رینگ پیستون………………………………………………………………………………………………………….۲۶ ۲-۱۴-۲-۱- رینگ های تراکم (کمپرس)……………………………………………………………………………………………………….۲۶ ۲-۱۴-۲-۲- رینگ های تراکم پایینی (کمپرس)…………………………………………………………………………………………………۲۷ ۲-۱۴-۲-۳- رینگ روغنی………………………………………………………………………………………………………………….۲۷

۲-۱۵- سیلندر موتور……………………………………………………………………………………………………………………۲۸

۲-۱۵-۱- وظایف سیلندر……………………………………………………………………………………………………………….۲۸

۲-۱۵-۲- دلایل سایش سیلندر……………………………………………………………………………………………………………۲۸

۲-۱۵-۳- نیروهای موثر در سیلندر………………………………………………………………………………………………………۲۹

۲-۱۵-۴- مشخصات سیلندر……………………………………………………………………………………………………………..۲۹

۲-۱۵-۵- معایبی که در سیلندر به وجود می آید……………………………………………………………………………………………۲۹

۲-۱۵-۵-۱- خط برداشتن………………………………………………………………………………………………………………۲۹

۲-۱۵-۵-۲- لبه دار شدن……………………………………………………………………………………………………………..۲۹

۲-۱۵-۵-۳- دو پهنی……………………………………………………………………………………………………………..۳۰

۲-۱۵-۵-۴- دو پهنی (در ارتفاع گلدونی شدن)…………………………………………………………………………………………۳۰

۲-۱۵-۵-۵- صیقلی شدن یا آئینه شدن سیلندر………………………………………………………………………………………….۳۰

۲-۱۵-۵-۶- سائیدگی سیلندر………………………………………………………………………………………………………………………………۳۰

۲-۱۶- سرسیلندر………………………………………………………………………………………………………………………..۳

۲-۱۶-۱- متعلقات سرسیلندر…………………………………………………………………………………………………………..۳۱

۲-۱۶-۲- انواع سر سیلندر……………………………………………………………………………………………………………۳۱

۲-۱۶-۳- جنس سرسیلندر………………………………………………………………………………………………………………۳۲

۲-۱۶-۴- واشر سرسیلندر……………………………………………………………………………………………………………..۳۲

۲-۱۶-۴-۱- جنس واشر سرسیلندر………………………………………………………………………………………………………..۳۲

۲-۱۶-۵- بلوک سیلندر……………………………………………………………………………………………………………….۳۲

۲-۱۶-۵-۱- جنس بلوک سیلندر………………………………………………………………………………………………………۳۳

۲-۱۶-۵-۲- انواع بلوک سیلندر بر حسب قرار گرفتن سیلندرها…………………………………………………………………………….۳۳

۲-۱۶-۶- بوش های سیلندر…………………………………………………………………………………………………………….۳۴

۲-۱۶-۶-۱- بوش های تر…………………………………………………………………………………………………………..۳۵

۲-۱۶-۶-۲- بوش های خشک………………………………………………………………………………………………………….۳۵

۲-۱۶-۶-۳- بوش سر خود…………………………………………………………………………………………………………..۳۵

۲-۱۶-۷- شاتون موتور……………………………………………………………………………………………………………….۳۵

۲-۱۶-۸- انواع یاتاقان های شاتون…………………………………………………………………………………………………….۳۶

۲-۱۶-۸-۱- نوع یاتاقان های یکپارچه……………………………………………………………………………………………….۳۶

۲-۱۶-۸-۲- نوع یاتاقان های دو تکه………………………………………………………………………………………………..۳۶

۲-۱۶-۹- گژن پین (انگشتی پیستون)…………………………………………………………………………………………………….۳۶

۲-۱۷- میل لنگ موتور…………………………………………………………………………………………………………………..۳۷

۲-۱۷-۱- ارتعاش گیر یا ضربه‌ گیر میل لنگ………………………………………………………………………………………………۳۸

۲-۱۷-۲- ارتعاش‌گیر وزنه‌ای…………………………………………………………………………………………………………..۳۹

۲-۱۷-۳- ارتعاش‌گیر هیدرولیکی………………………………………………………………………………………………………..۳۹

۲-۱۸- یاتاقان………………………………………………………………………………………………………………………..۴۰

۲-۱۸-۱- انواع یاتاقان موتور………………………………………………………………………………………………………..۴۰

۲-۱۸-۲- خصوصیات یاتاقان……………………………………………………………………………………………………………۴۱

۲-۱۸-۲-۱- مقاومت یاتاقان در مقابل فشار حمل بار و ضربات ناشی از احتراق……………………………………………………………….۴۱

۲-۱۸-۲-۲- نرمی و قابلیت فرو بردن ذرات خارجی در یاتاقان……………………………………………………………………………۴۱

۲-۱۸-۲-۳- مقاومت در برابر خستگی در یاتاقان……………………………………………………………………………………….۴۱

۲-۱۸-۲-۴- مقاومت در برابر خوردگی در یاتاقان………………………………………………………………………………………۴۱

۲-۱۸-۲-۵- مقاومت در مقابل سائیدگی در یاتاقان……………………………………………………………………………………..۴۲

۲-۱۸-۲-۶- قابلیت هدایت حرارتی…………………………………………………………………………………………………..۴۲

۲-۱۸-۳- لقی یاتاقان و تاثیر آن بر کار موتور………………………………………………………………………………………….۴۲

۲-۱۸-۳-۱- قاعده کلی……………………………………………………………………………………………………………۴۲

۲-۱۸-۴- آلیاژهای مورد استفاده در یاتاقان…………………………………………………………………………………………….۴۳

۲-۱۸-۵- حالت های مختلف میل لنگ در یاتاقان……………………………………………………………………………………………۴۳

۲-۱۸-۵-۱- حالت خاموش بودن موتور…………………………………………………………………………………………………۴۳

۲-۱۸-۵-۲- حالت استارت خوردن موتور……………………………………………………………………………………………….۴۳

۲-۱۸-۵-۳- حالت دور زیاد موتور ( بار متوسط)……………………………………………………………………………………….۴۳

۲-۱۸-۵-۴- حالت بدون بار شدن موتور و دور بی نهایت موتور…………………………………………………………………………….۴۳

۲-۱۹- شرایط کار میل لنگ و یاتاقان………………………………………………………………………………………………………۴۴

۲-۲۰- تشریح منحنی عملکرد میل لنگ و یاتاقان………………………………………………………………………………………………۴۴

۲-۲۰-۱- ضریب اصطکاک خشک……………………………………………………………………………………………………………۴۴

۲-۲۰-۲- ضریب اصطکاک تر…………………………………………………………………………………………………………….۴۵

۲-۲۰-۳- ضریب اصطکاک هیدرودینامیکی…………………………………………………………………………………………………..۴۵

۲-۲۱- علل تشکیل نشدن فیلم روغن و استهلاک شدید موتور……………………………………………………………………………………….۴۵

۲-۲۲- سوپاپ………………………………………………………………………………………………………………………….۴۶

۲-۲۲-۱- تایمینگ سوپاپ ها…………………………………………………………………………………………………………..۴۶

۲-۲۲-۱-۱- آوانس سوپاپ گاز………………………………………………………………………………………………………….۴۶

۲-۲۲-۱-۲- ریتارد سوپاپ گاز…………………………………………………………………………………………………………۴۶

۲-۲۲-۱-۳- آوانس سوپاپ دود………………………………………………………………………………………………………….۴۷

۲-۲۲-۱-۴- ریتارد سوپاپ دود…………………………………………………………………………………………………………۴۷

۲-۲۲-۲- قیچی کردن سوپاپ ها…………………………………………………………………………………………………………۴۷

۲-۲۲-۳- جنس سوپاپ ها………………………………………………………………………………………………………………۴۷

۲-۲۲-۴- ساختمان سوپاپ……………………………………………………………………………………………………………..۴۷

۲-۲۲-۵- مکانیزم حرکت سوپاپ ها در سیستم های مختلف……………………………………………………………………………………..۴۸

۲-۲۲-۶- شناخت سوپاپ ها…………………………………………………………………………………………………………….۴۹

۲-۲۲-۶-۱- شناخت سوپاپ ها از نظر شکل ظاهری……………………………………………………………………………………………۴۹

۲-۲۲-۷- شرایط کار سوپاپ ها…………………………………………………………………………………………………………۴۹

۲-۲۲-۸- خنک شدن سوپاپ ها…………………………………………………………………………………………………………..۵۰

۲-۲۲-۹- روغنکاری سوپاپ ها………………………………………………………………………………………………………….۵۱

۲-۲۲-۱۰- روغنکاری سوپاپ ها…………………………………………………………………………………………………………۵۱

۲-۲۲-۱۱- فیلرگیری سوپاپ ها…………………………………………………………………………………………………………۵۱

۲-۲۲-۱۲- کنترل فنر سوپاپ…………………………………………………………………………………………………………..۵۲

۲-۲۲-۱۳- میل سوپاپ………………………………………………………………………………………………………………..۵۲

۲-۲۲-۱۴- سیستم فرمان سوپاپ ها………………………………………………………………………………………………………۵۳

۲-۲۲-۱۴-۱- موتورهای میل سوپاپ رو OHC……………………………………………………………………………………………….53

۲-۲۲-۱۵- بادامک موتور……………………………………………………………………………………………………………..۵۵

۲-۲۲-۱۶- بادامک در میل سوپاپ……………………………………………………………………………………………………….۵۵

۲-۲۲-۱۷- قسمت های مختلف بادامک……………………………………………………………………………………………………..۵۵

۲-۲۲-۱۸- انواع بادامک در میل سوپاپ………………………………………………………………………………………………….۵۶

فصل سوم: سیستم روغنکاری

۳-۱- سیستم روغنکاری…………………………………………………………………………………………………………………..۵۷

۳-۲- روغن موتور………………………………………………………………………………………………………………………۵۸

۳-۲-۱- خصوصیات روغن موتور………………………………………………………………………………………………………….۵۸

۳-۲-۲- خواص و وظایف روغن…………………………………………………………………………………………………………..۵۹

۳-۲-۳- چگونه روغن موتور آلوده می شود؟……………………………………………………………………………………………….۵۹

۳-۳- درجه بندی روغن ها………………………………………………………………………………………………………………..۶۰

۳-۳-۱- درجه بندی انجمن مهندسین خودرو………………………………………………………………………………………………..۶۰

۳-۳-۲- درجه بندی چند درجه ای (مالتی گرید)……………………………………………………………………………………………۶۰

۳-۳-۳- درجه بندی کیفی روغن ها………………………………………………………………………………………………………۶۰

۳-۳-۴- درجه بندی کیفی اروپا………………………………………………………………………………………………………..۶۱

۳-۴- مشخصات مدار روغنکاری پراید………………………………………………………………………………………………………..۶۲

۳-۵- قطعات سیستم روغنکاری……………………………………………………………………………………………………………..۶۲

۳-۵-۱- پمپ روغن (اویل پمپ)…………………………………………………………………………………………………………۶۲

۳-۵-۲- فشار سنج (دستگاه نشان دهنده فشار روغن)………………………………………………………………………………………..۶۳

۳-۵-۳- صافی پمپ روغن………………………………………………………………………………………………………………۶۴

۳-۵-۴- صافی یا فیلتر روغن………………………………………………………………………………………………………….۶۴

۳-۵-۵- کانال های روغن……………………………………………………………………………………………………………..۶۴

۳-۵-۶- فشنگی روغن…………………………………………………………………………………………………………………۶۵

۳-۶- انواع اویل پمپ…………………………………………………………………………………………………………………..۶۵

۳-۶-۱- پمپ روغن دنده ا ی…………………………………………………………………………………………………………..۶۵

۳-۶-۲- پمپ روغن روتوری…………………………………………………………………………………………………………….۶۶

۳-۷- سوپاپ کنترل فشار روغن…………………………………………………………………………………………………………….۶۷

۳-۸- سیستم تهویه کارتل………………………………………………………………………………………………………………..۶۸

فصل چهارم: سیستم خنک کاری موتور

۴-۱- تشریح کلی………………………………………………………………………………………………………………………..۶۹

۴-۲- تجهیزات مدار خنک کاری……………………………………………………………………………………………………………..۷۱

۴-۲-۱- رادیاتور……………………………………………………………………………………………………………………۷۱

۴-۲-۲- پروانه………………………………………………………………………………………………………………………۷

۴-۲-۳- واتر پمپ……………………………………………………………………………………………………………………۷۲

۴-۲-۴- ترموستات……………………………………………………………………………………………………………………۷۳

۴-۳- بخاری……………………………………………………………………………………………………………………………۷۴

۴-۴- دماسنج آب موتور…………………………………………………………………………………………………………………..۷۴

۴-۵- واحد سنسور (فشنگی آب)……………………………………………………………………………………………………………..۷۵

۴-۶- رله فن…………………………………………………………………………………………………………………………..۷۵

۴-۷- درب رادیاتور……………………………………………………………………………………………………………………..۷۵

۴-۷-۱- سوپاپ فشار………………………………………………………………………………………………………………….۷۶

۴-۷-۲- سوپاپ خلائی………………………………………………………………………………………………………………….۷۶

۴-۸- مزایای درب های سوپاپ دار…………………………………………………………………………………………………………..۷۶

۴-۹- مایع خنک کننده……………………………………………………………………………………………………………………۷۶

فصل پنجم: سیستم جرقه زنی

۵-۱- جرقه…………………………………………………………………………………………………………………………….۷۸

۵-۲- سیستم جرقه زنی پلاتین دار…………………………………………………………………………………………………………..۷۸

۵-۳- سیستم جرقه زنی الکترونیکی یا مگنتی………………………………………………………………………………………………….۸۲

۵-۳-۱- پیکاب………………………………………………………………………………………………………………………۸۲

۵-۳-۲- مدول……………………………………………………………………………………………………………………….۸۲

۵-۴- چگونگی عملکرد سیستم……………………………………………………………………………………………………………….۸۲

۵-۵- باتری……………………………………………………………………………………………………………………………۸۴

۵-۶- واحد باتری……………………………………………………………………………………………………………………….۸۴

۵-۶-۱- صفحات مثبت………………………………………………………………………………………………………………….۸۵

۵-۶-۲- صفحات منفی………………………………………………………………………………………………………………….۸۵

۵-۶-۳- صفحات عایق………………………………………………………………………………………………………………….۸۵

۵-۷- قطب های باتری…………………………………………………………………………………………………………………….۸۵

۵-۸- پلاک مشخصات باتری………………………………………………………………………………………………………………….۸۵

۵-۹- الکترولیت باتری…………………………………………………………………………………………………………………..۸۶

۵-۱۰- توسعه باتری در آینده……………………………………………………………………………………………………………..۸۷

۵-۱۱- سیستم شارژ………………………………………………………………………………………………………………………۸۷

۵-۱۱-۱- اجزاء سیستم شارژ……………………………………………………………………………………………………………۸۷

۵-۱۱-۱-۱- تولید کننده جریان (مولد الکتریکی)…………………………………………………………………………………………..۸۷

۵-۱۱-۱-۲- محافظ مولد و مصرفکننده…………………………………………………………………………………………………….۸۸

۵-۱۱-۱-۳- مصرف کننده ها…………………………………………………………………………………………………………….۸۸

۵-۱۲- انواع روش های تولید جریان برق متناوب در خودرو……………………………………………………………………………………….۸۸

۵-۱۳- آفتامات الکترومکانیکی…………………………………………………………………………………………………………….۸۸

۵-۱۴- آلترناتور……………………………………………………………………………………………………………………….۸۹

۵-۱۴-۱- مزایای آلترناتور……………………………………………………………………………………………………………۹۰

۵-۱۵- مدار استارت……………………………………………………………………………………………………………………..۹۰

۵-۱۵-۱- تئوری موتور الکتریکی DC……………………………………………………………………………………………………..90

۵-۱۶- اتوماتیک استارت………………………………………………………………………………………………………………….۹۱

۵-۱۶-۱- طرز کار استارت……………………………………………………………………………………………………………..۹۱

۵-۱۷- کویل……………………………………………………………………………………………………………………………۹۲

۵-۱۸- مدارات جرقه زنی………………………………………………………………………………………………………………….۹۲

۵-۱۸-۱- مدار اولیه…………………………………………………………………………………………………………………۹۲

۵-۱۸-۲- مدار ثانویه………………………………………………………………………………………………………………..۹۲

۵-۱۹- دلکو……………………………………………………………………………………………………………………………۹۴

۵-۱۹-۱- در دلکو……………………………………………………………………………………………………………………۹۴

۵-۱۹-۲- فنر زغال دلکو………………………………………………………………………………………………………………۹۵

۵-۱۹-۳- صفحات دلکو…………………………………………………………………………………………………………………۹۵

۵-۱۹-۳-۱- صفحه زیرین……………………………………………………………………………………………………………….۹۵

۵-۱۹-۳-۲- صفحه بالایی……………………………………………………………………………………………………………….۹۵

۵-۱۹-۴- میل دلکو…………………………………………………………………………………………………………………..۹۵

۵-۱۹-۴-۱- دستگاه آوانس وزنه ای………………………………………………………………………………………………………۹۶

۵-۱۹-۴-۲- دستگاه آوانس خلائی…………………………………………………………………………………………………………۹۷

۵-۲۰- شمع…………………………………………………………………………………………………………………………….۹۷

۵-۲۱- دسته بندی شمع بر اساس انتقال حرارت…………………………………………………………………………………………………۹۸

۵-۲۱-۱- شمع سرد……………………………………………………………………………………………………………………۹۸

۵-۲۱-۲- شمع نیمه گرم……………………………………………………………………………………………………………….۹۸

۵-۲۱-۳- شمع گرم…………………………………………………………………………………………………………………….۹

۵-۲۲- وایر شمع………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۸

۵-۲۳- آوانس جرقه یا پیش جرقه……………………………………………………………………………………………………………۹۹

۵-۲۳-۱- انواع آوانس جرقه……………………………………………………………………………………………………………۹۹

۵-۲۳-۱-۱- آوانس جرقه دینامیکی……………………………………………………………………………………………………….۹۹

۵-۲۴- چکش برق………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۰

۵-۲۵- چکش برق………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۰

۵-۲۵-۱- پلاتین ثابت………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۰

۵-۲۵-۲- پلاتین متحرک……………………………………………………………………………………………………………….۱۰۰

۵-۲۶- خازن…………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۱

فصل ششم: سیستم سوخت رسانی

۶-۱- سوخت و سیستم های سوخت رسانی……………………………………………………………………………………………………….۱۰۳

۶-۲- سوخت و پدیده احتراق………………………………………………………………………………………………………………۱۰۴

۶-۳- سیستم سوخت کاربراتوری…………………………………………………………………………………………………………….۱۰۵

۶-۳-۱- اجزاء سیستم سوخت رسانی کاربراتور……………………………………………………………………………………………..۱۰۵

۶-۳-۱-۱- مخزن یا باک………………………………………………………………………………………………………………۱۰۵

۶-۳-۱-۲- دستگاه نشان دهنده مقدار سوخت……………………………………………………………………………………………….۱۰۶

۶-۳-۱-۳- پمپ بنزین………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۷

۶-۳-۱-۴- کاربراتور………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۸

۶-۴- سیستم سوخت رسانی انژکتوری…………………………………………………………………………………………………………۱۱۶

۶-۴-۱- توزیع یکنواخت سوخت………………………………………………………………………………………………………….۱۱۷

۶-۴-۲- خام سوزی کمتر به علت ارسال سوخت اندازه گیری شده………………………………………………………………………………..۱۱۸

۶-۴-۳- زیاد بودن راندمان حجمی موتور…………………………………………………………………………………………………۱۱۸

۶-۵- اجراء سیستم های انژکتوری………………………………………………………………………………………………………….۱۲۰

۶-۵-۱- واحد پردازنده الکترونیکی…………………………………………………………………………………………………….۱۲۰

۶-۵-۲- سنسورها……………………………………………………………………………………………………………………۱۲۰

۶-۵-۳- فرمان برها (عملگرها)………………………………………………………………………………………………………..۱۲۵

۶-۶- روش های تزریق انژکتور…………………………………………………………………………………………………………….۱۲۷

۶-۶-۱- تزریق همزمان……………………………………………………………………………………………………………….۱۲۷

۶-۶-۲- تزریق مستقل………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۷

۶-۷- شناسایی اجزای کلی سیستم انژکتوری پراید……………………………………………………………………………………………..۱۲۷

۶-۸- روش محاسبه تایمینگ جرقه…………………………………………………………………………………………………………..۱۲۸

۶-۹- آوانس اصلاحی……………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۸

۶-۹-۱- گرم شدن موتور………………………………………………………………………………………………………………۱۲۸

۶-۹-۲- داغ بودن موتور……………………………………………………………………………………………………………..۱۲۸

۶-۹-۳- زیر بار قرار گرفتن موتور در دور آرام………………………………………………………………………………………….۱۲۹

۶-۱۰- تصمیم گیری برای ارسال سوخت مبنا…………………………………………………………………………………………………..۱۲۹

۶-۱۱- پردازش اطلاعات و اصلاح زمان ارسال سوخت………………………………………………………………………………………………۱۲۹

۶-۱۱-۱- حالت استارت موتور………………………………………………………………………………………………………….۱۲۹

۶-۱۱-۲- حالت شتاب گیری در خلال گرم شدن موتور………………………………………………………………………………………….۱۳۰

۶-۱۱-۳- اصلاح مقدار سوخت در خلال گرم شدن موتور…………………………………………………………………………………………۱۳۰

۶-۱۱-۴- اصلاح سوخت در زیر بار و حالت قدرت سیستم سوخت رسانی……………………………………………………………………………..۱۳۰

۶-۱۱-۵- اصلاح مقدار سوخت نسبت به دمای هوای محیط……………………………………………………………………………………….۱۳۰

۶-۱۲- سوپاپ کنترل دور حالت آرام………………………………………………………………………………………………………..۱۳۱

۶-۱۳- پمپ بنزین………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۳۲

۶-۱۴- فیلترهای مدار سوخت رسانی…………………………………………………………………………………………………………۱۳۲

۶-۱۵- رگلاتور کنترل فشار مدار سوخت انژکتورها……………………………………………………………………………………………..۱۳۳

۶-۱۶- رله اصلی……………………………………………………………………………………………………………………….۱۳۳

۶-۱۷- سوپاپ برقی خلائی…………………………………………………………………………………………………………………۱۳۴

۶-۱۸- شیر برقی خلائی کنیستر…………………………………………………………………………………………………………….۱۳۴

۶-۱۹- رله فن…………………………………………………………………………………………………………………………۱۳۵

فصل هفتم: مکانیزم گیربکس

۷-۱- گیربکس………………………………………………………………………………………………………………………….۱۳۶

۷-۲- تشریح کلی گیربکس پراید……………………………………………………………………………………………………………۱۳۷

۷-۳- وظایف جعبه دنده………………………………………………………………………………………………………………….۱۳۸

۷-۴- ساختمان جعبه دنده………………………………………………………………………………………………………………..۱۳۸

۷-۴-۱- پوسته جعبه دنده و سرپوش……………………………………………………………………………………………………..۱۳۸

۷-۴-۲- محورها…………………………………………………………………………………………………………………….۱۳۸

۷-۴-۳- خوارها و محل استقرار آنها……………………………………………………………………………………………………۱۳۹

۷-۴-۴- هزار خارها…………………………………………………………………………………………………………………۱۳۹

۷-۴-۵- یاتاقان ها…………………………………………………………………………………………………………………۱۳۹

۷-۴-۶- چرخ دنده ها………………………………………………………………………………………………………………..۱۴۰

۷-۴-۷- طرح سنکرونیزه (هماهنگ کننده)…………………………………………………………………………………………………۱۴۱

۷-۵- قطعات داخلی جعبه دنده…………………………………………………………………………………………………………….۱۴۲

۷-۶- حالت های مختلف جعبه دنده………………………………………………………………………………………………………….۱۴۲

۷-۶-۱- خلاص……………………………………………………………………………………………………………………….۱۴۲

۷-۶-۲- دنده یک……………………………………………………………………………………………………………………۱۴۳

۷-۶-۳- دنده دو……………………………………………………………………………………………………………………۱۴۴

۷-۶-۴- دنده سه……………………………………………………………………………………………………………………۱۴۵

۷-۶-۵- دنده چهار………………………………………………………………………………………………………………….۱۴۶

۷-۶-۶- دنده پنج…………………………………………………………………………………………………………………..۱۴۷

۷-۶-۷- دنده رو به عقب……………………………………………………………………………………………………………..۱۴۸

۷-۷- اساس کار هم سرعت کننده (سنکرونیزاسیون)……………………………………………………………………………………………..۱۵۰

۷-۸- طرز کار هم سرعت کننده (سنکرونیزور)…………………………………………………………………………………………………۱۵۰

۷-۹- سیستم ایمنی دنده معکوس……………………………………………………………………………………………………………۱۵۲

۷-۱۰- گیربکس چنگکی……………………………………………………………………………………………………………………۱۵۳

۷-۱۱- گیربکس نیم سنکرونیزه…………………………………………………………………………………………………………….۱۵۳

۷-۱۲- گیربکس تمام سنکرونیزه……………………………………………………………………………………………………………۱۵۴

۷-۱۳- اوردرایو…………………………………………………………………………………………………………………………….۱۵۴

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.