تحقیق کامل در مورد خودرو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحقیق کامل در مورد خودرو دارای ۱۶۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحقیق کامل در مورد خودرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز تحقیق کامل در مورد خودرو۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق کامل در مورد خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحقیق کامل در مورد خودرو :
این محصول پایان نامه بسیار کاملی در مورد خودرو می باشد.
این محصول میتواند به عنوان پروژه پایانی در رشته های مرتبط در مقطع کارشناسی و فوق دیپلم ارائه شود.
بخش های مختلف به تفسیر و با شکل تشریح شده است و پروژه کاملی ارئه شده است، کافی است فونت سیستم را تنظیم نموده و در صورت جابه جایی تحقیق کامل در مورد خودرو
فهرست تان را بازبینی نمایید و پروژه تان را آماده کنید!
این محصول مناسب برای دانشجویان رشته خودرو، مهندسی مکانیک، طراحی صنعتی و …. می باشد
تحقیق کامل در مورد خودرو
فهرست منابع کامل این پایان نامه در زیر آمده است تا با مطالعه و بررسی آن از خریدتان اطمینان حاصل نمایید
تحقیق کامل در مورد خودرو
فهرست مطالب
عنوان صفحه
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….۱
فصل اول: مراحل ساخت، تصاویر و اندازه شاسی موتور پراید
۱-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………۲
۱-۲- مکانیزم شاسی موتور………………………………………………………………………………………………………………..۲
۱-۲-۱- نبشی……………………………………………………………………………………………………………………….۳
۱-۲-۲- چرخ………………………………………………………………………………………………………………………..۳
۱-۲-۳- موتور………………………………………………………………………………………………………………………۳
۱-۳- تاریخچه شرکت کیا………………………………………………………………………………………………………………….۳
۱-۴- اتومبیلهای شرکت کیا موتور………………………………………………………………………………………………………….۴
۱-۵- شرکت هیوندای موتور………………………………………………………………………………………………………………..۴
فصل دوم: موتور
۲-۱- موتور…………………………………………………………………………………………………………………………..۱۶
۲-۲- تشریح کلی……………………………………………………………………………………………………………………….۱۷
۲-۳- انواع موتور……………………………………………………………………………………………………………………..۱۷
۲-۳-۱- موتورهای احتراق داخلی (درون سوز)……………………………………………………………………………………………..۱۷
۲-۳-۲- موتورهای احتراق خارجی (برون سوز)……………………………………………………………………………………………..۱۸
۲-۴- موتورهای احتراق داخل……………………………………………………………………………………………………………..۱۸
|
۲-۴-۱- موتورهای احتراق داخلی اشتعالی………………………………………………………………………………………………..۱۸
۲-۴-۲- موتورهای انفجاری……………………………………………………………………………………………………………۱۸
۲-۵- تقسیم بندی موتورها از لحاظ سیکل کاری……………………………………………………………………………………………….۱۸
۲-۶- اصول کار موتورهای چهار زمانه………………………………………………………………………………………………………۱۸
۲-۶-۱- زمان اول: مکش………………………………………………………………………………………………………………۱۹
۲-۶-۲- زمان دوم: تراکم…………………………………………………………………………………………………………….۱۹
۲-۶-۳- زمان سوم: احتراق……………………………………………………………………………………………………………۱۹
۲-۶-۴- زمان چهارم: تخلیه…………………………………………………………………………………………………………..۲۰
۲-۷- اصول کارکرد موتورهای دو زمانه……………………………………………………………………………………………………..۲۰
۲-۷-۱- مکش سوخت…………………………………………………………………………………………………………………..۲۰
۲-۷-۲- کورس تراکم…………………………………………………………………………………………………………………۲۱
۲-۸- پیستون موتور…………………………………………………………………………………………………………………….۲۱
۲-۹- تجزیه و تحلیل نیروهای وارد به پیستون در چهار زمان عملیات ترمودینامیکی………………………………………………………………….۲۲
۲-۹-۱- در زمان مکش………………………………………………………………………………………………………………..۲۲
۲-۹-۲- در زمان تراکم………………………………………………………………………………………………………………۲۲
۲-۹-۳- زمان قدرت………………………………………………………………………………………………………………….۲۲
۲-۹-۴- در زمان تخلیه………………………………………………………………………………………………………………۲۳
۲-۱۰- خلاصی پیستون…………………………………………………………………………………………………………………….۲۳
۲-۱۱- کنترل انبساط پیستون……………………………………………………………………………………………………………..۲۳
|
۲-۱۲- ایجاد شکاف در دامنه پیستون……………………………………………………………………………………………………….۲۴
۲-۱۳- پیستون های مجهز به محافظ فولادی……………………………………………………………………………………………………۲۵
۲-۱۴- رینگ پیستون………………………………………………………………………………………………………………………………۲۵
۲-۱۴-۱- وظایف رینگ پیستون………………………………………………………………………………………………………………………………۲۶
۲-۱۴-۲- انواع رینگ پیستون………………………………………………………………………………………………………….۲۶ ۲-۱۴-۲-۱- رینگ های تراکم (کمپرس)……………………………………………………………………………………………………….۲۶ ۲-۱۴-۲-۲- رینگ های تراکم پایینی (کمپرس)…………………………………………………………………………………………………۲۷ ۲-۱۴-۲-۳- رینگ روغنی………………………………………………………………………………………………………………….۲۷
۲-۱۵- سیلندر موتور……………………………………………………………………………………………………………………۲۸
۲-۱۵-۱- وظایف سیلندر……………………………………………………………………………………………………………….۲۸
۲-۱۵-۲- دلایل سایش سیلندر……………………………………………………………………………………………………………۲۸
۲-۱۵-۳- نیروهای موثر در سیلندر………………………………………………………………………………………………………۲۹
۲-۱۵-۴- مشخصات سیلندر……………………………………………………………………………………………………………..۲۹
۲-۱۵-۵- معایبی که در سیلندر به وجود می آید……………………………………………………………………………………………۲۹
۲-۱۵-۵-۱- خط برداشتن………………………………………………………………………………………………………………۲۹
۲-۱۵-۵-۲- لبه دار شدن……………………………………………………………………………………………………………..۲۹
۲-۱۵-۵-۳- دو پهنی……………………………………………………………………………………………………………..۳۰
۲-۱۵-۵-۴- دو پهنی (در ارتفاع گلدونی شدن)…………………………………………………………………………………………۳۰
۲-۱۵-۵-۵- صیقلی شدن یا آئینه شدن سیلندر………………………………………………………………………………………….۳۰
۲-۱۵-۵-۶- سائیدگی سیلندر………………………………………………………………………………………………………………………………۳۰
|
۲-۱۶- سرسیلندر………………………………………………………………………………………………………………………..۳
۲-۱۶-۱- متعلقات سرسیلندر…………………………………………………………………………………………………………..۳۱
۲-۱۶-۲- انواع سر سیلندر……………………………………………………………………………………………………………۳۱
۲-۱۶-۳- جنس سرسیلندر………………………………………………………………………………………………………………۳۲
۲-۱۶-۴- واشر سرسیلندر……………………………………………………………………………………………………………..۳۲
۲-۱۶-۴-۱- جنس واشر سرسیلندر………………………………………………………………………………………………………..۳۲
۲-۱۶-۵- بلوک سیلندر……………………………………………………………………………………………………………….۳۲
۲-۱۶-۵-۱- جنس بلوک سیلندر………………………………………………………………………………………………………۳۳
۲-۱۶-۵-۲- انواع بلوک سیلندر بر حسب قرار گرفتن سیلندرها…………………………………………………………………………….۳۳
۲-۱۶-۶- بوش های سیلندر…………………………………………………………………………………………………………….۳۴
۲-۱۶-۶-۱- بوش های تر…………………………………………………………………………………………………………..۳۵
۲-۱۶-۶-۲- بوش های خشک………………………………………………………………………………………………………….۳۵
۲-۱۶-۶-۳- بوش سر خود…………………………………………………………………………………………………………..۳۵
۲-۱۶-۷- شاتون موتور……………………………………………………………………………………………………………….۳۵
۲-۱۶-۸- انواع یاتاقان های شاتون…………………………………………………………………………………………………….۳۶
۲-۱۶-۸-۱- نوع یاتاقان های یکپارچه……………………………………………………………………………………………….۳۶
۲-۱۶-۸-۲- نوع یاتاقان های دو تکه………………………………………………………………………………………………..۳۶
۲-۱۶-۹- گژن پین (انگشتی پیستون)…………………………………………………………………………………………………….۳۶
۲-۱۷- میل لنگ موتور…………………………………………………………………………………………………………………..۳۷
۲-۱۷-۱- ارتعاش گیر یا ضربه گیر میل لنگ………………………………………………………………………………………………۳۸
|
۲-۱۷-۲- ارتعاشگیر وزنهای…………………………………………………………………………………………………………..۳۹
۲-۱۷-۳- ارتعاشگیر هیدرولیکی………………………………………………………………………………………………………..۳۹
۲-۱۸- یاتاقان………………………………………………………………………………………………………………………..۴۰
۲-۱۸-۱- انواع یاتاقان موتور………………………………………………………………………………………………………..۴۰
۲-۱۸-۲- خصوصیات یاتاقان……………………………………………………………………………………………………………۴۱
۲-۱۸-۲-۱- مقاومت یاتاقان در مقابل فشار حمل بار و ضربات ناشی از احتراق……………………………………………………………….۴۱
۲-۱۸-۲-۲- نرمی و قابلیت فرو بردن ذرات خارجی در یاتاقان……………………………………………………………………………۴۱
۲-۱۸-۲-۳- مقاومت در برابر خستگی در یاتاقان……………………………………………………………………………………….۴۱
۲-۱۸-۲-۴- مقاومت در برابر خوردگی در یاتاقان………………………………………………………………………………………۴۱
۲-۱۸-۲-۵- مقاومت در مقابل سائیدگی در یاتاقان……………………………………………………………………………………..۴۲
۲-۱۸-۲-۶- قابلیت هدایت حرارتی…………………………………………………………………………………………………..۴۲
۲-۱۸-۳- لقی یاتاقان و تاثیر آن بر کار موتور………………………………………………………………………………………….۴۲
۲-۱۸-۳-۱- قاعده کلی……………………………………………………………………………………………………………۴۲
۲-۱۸-۴- آلیاژهای مورد استفاده در یاتاقان…………………………………………………………………………………………….۴۳
۲-۱۸-۵- حالت های مختلف میل لنگ در یاتاقان……………………………………………………………………………………………۴۳
۲-۱۸-۵-۱- حالت خاموش بودن موتور…………………………………………………………………………………………………۴۳
۲-۱۸-۵-۲- حالت استارت خوردن موتور……………………………………………………………………………………………….۴۳
۲-۱۸-۵-۳- حالت دور زیاد موتور ( بار متوسط)……………………………………………………………………………………….۴۳
۲-۱۸-۵-۴- حالت بدون بار شدن موتور و دور بی نهایت موتور…………………………………………………………………………….۴۳
۲-۱۹- شرایط کار میل لنگ و یاتاقان………………………………………………………………………………………………………۴۴
|
۲-۲۰- تشریح منحنی عملکرد میل لنگ و یاتاقان………………………………………………………………………………………………۴۴
۲-۲۰-۱- ضریب اصطکاک خشک……………………………………………………………………………………………………………۴۴
۲-۲۰-۲- ضریب اصطکاک تر…………………………………………………………………………………………………………….۴۵
۲-۲۰-۳- ضریب اصطکاک هیدرودینامیکی…………………………………………………………………………………………………..۴۵
۲-۲۱- علل تشکیل نشدن فیلم روغن و استهلاک شدید موتور……………………………………………………………………………………….۴۵
۲-۲۲- سوپاپ………………………………………………………………………………………………………………………….۴۶
۲-۲۲-۱- تایمینگ سوپاپ ها…………………………………………………………………………………………………………..۴۶
۲-۲۲-۱-۱- آوانس سوپاپ گاز………………………………………………………………………………………………………….۴۶
۲-۲۲-۱-۲- ریتارد سوپاپ گاز…………………………………………………………………………………………………………۴۶
۲-۲۲-۱-۳- آوانس سوپاپ دود………………………………………………………………………………………………………….۴۷
۲-۲۲-۱-۴- ریتارد سوپاپ دود…………………………………………………………………………………………………………۴۷
۲-۲۲-۲- قیچی کردن سوپاپ ها…………………………………………………………………………………………………………۴۷
۲-۲۲-۳- جنس سوپاپ ها………………………………………………………………………………………………………………۴۷
۲-۲۲-۴- ساختمان سوپاپ……………………………………………………………………………………………………………..۴۷
۲-۲۲-۵- مکانیزم حرکت سوپاپ ها در سیستم های مختلف……………………………………………………………………………………..۴۸
۲-۲۲-۶- شناخت سوپاپ ها…………………………………………………………………………………………………………….۴۹
۲-۲۲-۶-۱- شناخت سوپاپ ها از نظر شکل ظاهری……………………………………………………………………………………………۴۹
۲-۲۲-۷- شرایط کار سوپاپ ها…………………………………………………………………………………………………………۴۹
۲-۲۲-۸- خنک شدن سوپاپ ها…………………………………………………………………………………………………………..۵۰
۲-۲۲-۹- روغنکاری سوپاپ ها………………………………………………………………………………………………………….۵۱
|
۲-۲۲-۱۰- روغنکاری سوپاپ ها…………………………………………………………………………………………………………۵۱
۲-۲۲-۱۱- فیلرگیری سوپاپ ها…………………………………………………………………………………………………………۵۱
۲-۲۲-۱۲- کنترل فنر سوپاپ…………………………………………………………………………………………………………..۵۲
۲-۲۲-۱۳- میل سوپاپ………………………………………………………………………………………………………………..۵۲
۲-۲۲-۱۴- سیستم فرمان سوپاپ ها………………………………………………………………………………………………………۵۳
۲-۲۲-۱۴-۱- موتورهای میل سوپاپ رو OHC……………………………………………………………………………………………….53
۲-۲۲-۱۵- بادامک موتور……………………………………………………………………………………………………………..۵۵
۲-۲۲-۱۶- بادامک در میل سوپاپ……………………………………………………………………………………………………….۵۵
۲-۲۲-۱۷- قسمت های مختلف بادامک……………………………………………………………………………………………………..۵۵
۲-۲۲-۱۸- انواع بادامک در میل سوپاپ………………………………………………………………………………………………….۵۶
فصل سوم: سیستم روغنکاری
۳-۱- سیستم روغنکاری…………………………………………………………………………………………………………………..۵۷
۳-۲- روغن موتور………………………………………………………………………………………………………………………۵۸
۳-۲-۱- خصوصیات روغن موتور………………………………………………………………………………………………………….۵۸
۳-۲-۲- خواص و وظایف روغن…………………………………………………………………………………………………………..۵۹
۳-۲-۳- چگونه روغن موتور آلوده می شود؟……………………………………………………………………………………………….۵۹
۳-۳- درجه بندی روغن ها………………………………………………………………………………………………………………..۶۰
۳-۳-۱- درجه بندی انجمن مهندسین خودرو………………………………………………………………………………………………..۶۰
۳-۳-۲- درجه بندی چند درجه ای (مالتی گرید)……………………………………………………………………………………………۶۰
|
۳-۳-۳- درجه بندی کیفی روغن ها………………………………………………………………………………………………………۶۰
۳-۳-۴- درجه بندی کیفی اروپا………………………………………………………………………………………………………..۶۱
۳-۴- مشخصات مدار روغنکاری پراید………………………………………………………………………………………………………..۶۲
۳-۵- قطعات سیستم روغنکاری……………………………………………………………………………………………………………..۶۲
۳-۵-۱- پمپ روغن (اویل پمپ)…………………………………………………………………………………………………………۶۲
۳-۵-۲- فشار سنج (دستگاه نشان دهنده فشار روغن)………………………………………………………………………………………..۶۳
۳-۵-۳- صافی پمپ روغن………………………………………………………………………………………………………………۶۴
۳-۵-۴- صافی یا فیلتر روغن………………………………………………………………………………………………………….۶۴
۳-۵-۵- کانال های روغن……………………………………………………………………………………………………………..۶۴
۳-۵-۶- فشنگی روغن…………………………………………………………………………………………………………………۶۵
۳-۶- انواع اویل پمپ…………………………………………………………………………………………………………………..۶۵
۳-۶-۱- پمپ روغن دنده ا ی…………………………………………………………………………………………………………..۶۵
۳-۶-۲- پمپ روغن روتوری…………………………………………………………………………………………………………….۶۶
۳-۷- سوپاپ کنترل فشار روغن…………………………………………………………………………………………………………….۶۷
۳-۸- سیستم تهویه کارتل………………………………………………………………………………………………………………..۶۸
فصل چهارم: سیستم خنک کاری موتور
۴-۱- تشریح کلی………………………………………………………………………………………………………………………..۶۹
۴-۲- تجهیزات مدار خنک کاری……………………………………………………………………………………………………………..۷۱
۴-۲-۱- رادیاتور……………………………………………………………………………………………………………………۷۱
|
۴-۲-۲- پروانه………………………………………………………………………………………………………………………۷
۴-۲-۳- واتر پمپ……………………………………………………………………………………………………………………۷۲
۴-۲-۴- ترموستات……………………………………………………………………………………………………………………۷۳
۴-۳- بخاری……………………………………………………………………………………………………………………………۷۴
۴-۴- دماسنج آب موتور…………………………………………………………………………………………………………………..۷۴
۴-۵- واحد سنسور (فشنگی آب)……………………………………………………………………………………………………………..۷۵
۴-۶- رله فن…………………………………………………………………………………………………………………………..۷۵
۴-۷- درب رادیاتور……………………………………………………………………………………………………………………..۷۵
۴-۷-۱- سوپاپ فشار………………………………………………………………………………………………………………….۷۶
۴-۷-۲- سوپاپ خلائی………………………………………………………………………………………………………………….۷۶
۴-۸- مزایای درب های سوپاپ دار…………………………………………………………………………………………………………..۷۶
۴-۹- مایع خنک کننده……………………………………………………………………………………………………………………۷۶
فصل پنجم: سیستم جرقه زنی
۵-۱- جرقه…………………………………………………………………………………………………………………………….۷۸
۵-۲- سیستم جرقه زنی پلاتین دار…………………………………………………………………………………………………………..۷۸
۵-۳- سیستم جرقه زنی الکترونیکی یا مگنتی………………………………………………………………………………………………….۸۲
۵-۳-۱- پیکاب………………………………………………………………………………………………………………………۸۲
۵-۳-۲- مدول……………………………………………………………………………………………………………………….۸۲
۵-۴- چگونگی عملکرد سیستم……………………………………………………………………………………………………………….۸۲
|
۵-۵- باتری……………………………………………………………………………………………………………………………۸۴
۵-۶- واحد باتری……………………………………………………………………………………………………………………….۸۴
۵-۶-۱- صفحات مثبت………………………………………………………………………………………………………………….۸۵
۵-۶-۲- صفحات منفی………………………………………………………………………………………………………………….۸۵
۵-۶-۳- صفحات عایق………………………………………………………………………………………………………………….۸۵
۵-۷- قطب های باتری…………………………………………………………………………………………………………………….۸۵
۵-۸- پلاک مشخصات باتری………………………………………………………………………………………………………………….۸۵
۵-۹- الکترولیت باتری…………………………………………………………………………………………………………………..۸۶
۵-۱۰- توسعه باتری در آینده……………………………………………………………………………………………………………..۸۷
۵-۱۱- سیستم شارژ………………………………………………………………………………………………………………………۸۷
۵-۱۱-۱- اجزاء سیستم شارژ……………………………………………………………………………………………………………۸۷
۵-۱۱-۱-۱- تولید کننده جریان (مولد الکتریکی)…………………………………………………………………………………………..۸۷
۵-۱۱-۱-۲- محافظ مولد و مصرفکننده…………………………………………………………………………………………………….۸۸
۵-۱۱-۱-۳- مصرف کننده ها…………………………………………………………………………………………………………….۸۸
۵-۱۲- انواع روش های تولید جریان برق متناوب در خودرو……………………………………………………………………………………….۸۸
۵-۱۳- آفتامات الکترومکانیکی…………………………………………………………………………………………………………….۸۸
۵-۱۴- آلترناتور……………………………………………………………………………………………………………………….۸۹
۵-۱۴-۱- مزایای آلترناتور……………………………………………………………………………………………………………۹۰
۵-۱۵- مدار استارت……………………………………………………………………………………………………………………..۹۰
|
۵-۱۵-۱- تئوری موتور الکتریکی DC……………………………………………………………………………………………………..90
۵-۱۶- اتوماتیک استارت………………………………………………………………………………………………………………….۹۱
۵-۱۶-۱- طرز کار استارت……………………………………………………………………………………………………………..۹۱
۵-۱۷- کویل……………………………………………………………………………………………………………………………۹۲
۵-۱۸- مدارات جرقه زنی………………………………………………………………………………………………………………….۹۲
۵-۱۸-۱- مدار اولیه…………………………………………………………………………………………………………………۹۲
۵-۱۸-۲- مدار ثانویه………………………………………………………………………………………………………………..۹۲
۵-۱۹- دلکو……………………………………………………………………………………………………………………………۹۴
۵-۱۹-۱- در دلکو……………………………………………………………………………………………………………………۹۴
۵-۱۹-۲- فنر زغال دلکو………………………………………………………………………………………………………………۹۵
۵-۱۹-۳- صفحات دلکو…………………………………………………………………………………………………………………۹۵
۵-۱۹-۳-۱- صفحه زیرین……………………………………………………………………………………………………………….۹۵
۵-۱۹-۳-۲- صفحه بالایی……………………………………………………………………………………………………………….۹۵
۵-۱۹-۴- میل دلکو…………………………………………………………………………………………………………………..۹۵
۵-۱۹-۴-۱- دستگاه آوانس وزنه ای………………………………………………………………………………………………………۹۶
۵-۱۹-۴-۲- دستگاه آوانس خلائی…………………………………………………………………………………………………………۹۷
۵-۲۰- شمع…………………………………………………………………………………………………………………………….۹۷
۵-۲۱- دسته بندی شمع بر اساس انتقال حرارت…………………………………………………………………………………………………۹۸
۵-۲۱-۱- شمع سرد……………………………………………………………………………………………………………………۹۸
۵-۲۱-۲- شمع نیمه گرم……………………………………………………………………………………………………………….۹۸
|
۵-۲۱-۳- شمع گرم…………………………………………………………………………………………………………………….۹
۵-۲۲- وایر شمع………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۸
۵-۲۳- آوانس جرقه یا پیش جرقه……………………………………………………………………………………………………………۹۹
۵-۲۳-۱- انواع آوانس جرقه……………………………………………………………………………………………………………۹۹
۵-۲۳-۱-۱- آوانس جرقه دینامیکی……………………………………………………………………………………………………….۹۹
۵-۲۴- چکش برق………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۰
۵-۲۵- چکش برق………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۰
۵-۲۵-۱- پلاتین ثابت………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۰
۵-۲۵-۲- پلاتین متحرک……………………………………………………………………………………………………………….۱۰۰
۵-۲۶- خازن…………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۱
فصل ششم: سیستم سوخت رسانی
۶-۱- سوخت و سیستم های سوخت رسانی……………………………………………………………………………………………………….۱۰۳
۶-۲- سوخت و پدیده احتراق………………………………………………………………………………………………………………۱۰۴
۶-۳- سیستم سوخت کاربراتوری…………………………………………………………………………………………………………….۱۰۵
۶-۳-۱- اجزاء سیستم سوخت رسانی کاربراتور……………………………………………………………………………………………..۱۰۵
۶-۳-۱-۱- مخزن یا باک………………………………………………………………………………………………………………۱۰۵
۶-۳-۱-۲- دستگاه نشان دهنده مقدار سوخت……………………………………………………………………………………………….۱۰۶
۶-۳-۱-۳- پمپ بنزین………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۷
۶-۳-۱-۴- کاربراتور………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۸
|
۶-۴- سیستم سوخت رسانی انژکتوری…………………………………………………………………………………………………………۱۱۶
۶-۴-۱- توزیع یکنواخت سوخت………………………………………………………………………………………………………….۱۱۷
۶-۴-۲- خام سوزی کمتر به علت ارسال سوخت اندازه گیری شده………………………………………………………………………………..۱۱۸
۶-۴-۳- زیاد بودن راندمان حجمی موتور…………………………………………………………………………………………………۱۱۸
۶-۵- اجراء سیستم های انژکتوری………………………………………………………………………………………………………….۱۲۰
۶-۵-۱- واحد پردازنده الکترونیکی…………………………………………………………………………………………………….۱۲۰
۶-۵-۲- سنسورها……………………………………………………………………………………………………………………۱۲۰
۶-۵-۳- فرمان برها (عملگرها)………………………………………………………………………………………………………..۱۲۵
۶-۶- روش های تزریق انژکتور…………………………………………………………………………………………………………….۱۲۷
۶-۶-۱- تزریق همزمان……………………………………………………………………………………………………………….۱۲۷
۶-۶-۲- تزریق مستقل………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۷
۶-۷- شناسایی اجزای کلی سیستم انژکتوری پراید……………………………………………………………………………………………..۱۲۷
۶-۸- روش محاسبه تایمینگ جرقه…………………………………………………………………………………………………………..۱۲۸
۶-۹- آوانس اصلاحی……………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۸
۶-۹-۱- گرم شدن موتور………………………………………………………………………………………………………………۱۲۸
۶-۹-۲- داغ بودن موتور……………………………………………………………………………………………………………..۱۲۸
۶-۹-۳- زیر بار قرار گرفتن موتور در دور آرام………………………………………………………………………………………….۱۲۹
۶-۱۰- تصمیم گیری برای ارسال سوخت مبنا…………………………………………………………………………………………………..۱۲۹
۶-۱۱- پردازش اطلاعات و اصلاح زمان ارسال سوخت………………………………………………………………………………………………۱۲۹
|
۶-۱۱-۱- حالت استارت موتور………………………………………………………………………………………………………….۱۲۹
۶-۱۱-۲- حالت شتاب گیری در خلال گرم شدن موتور………………………………………………………………………………………….۱۳۰
۶-۱۱-۳- اصلاح مقدار سوخت در خلال گرم شدن موتور…………………………………………………………………………………………۱۳۰
۶-۱۱-۴- اصلاح سوخت در زیر بار و حالت قدرت سیستم سوخت رسانی……………………………………………………………………………..۱۳۰
۶-۱۱-۵- اصلاح مقدار سوخت نسبت به دمای هوای محیط……………………………………………………………………………………….۱۳۰
۶-۱۲- سوپاپ کنترل دور حالت آرام………………………………………………………………………………………………………..۱۳۱
۶-۱۳- پمپ بنزین………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۳۲
۶-۱۴- فیلترهای مدار سوخت رسانی…………………………………………………………………………………………………………۱۳۲
۶-۱۵- رگلاتور کنترل فشار مدار سوخت انژکتورها……………………………………………………………………………………………..۱۳۳
۶-۱۶- رله اصلی……………………………………………………………………………………………………………………….۱۳۳
۶-۱۷- سوپاپ برقی خلائی…………………………………………………………………………………………………………………۱۳۴
۶-۱۸- شیر برقی خلائی کنیستر…………………………………………………………………………………………………………….۱۳۴
۶-۱۹- رله فن…………………………………………………………………………………………………………………………۱۳۵
فصل هفتم: مکانیزم گیربکس
۷-۱- گیربکس………………………………………………………………………………………………………………………….۱۳۶
۷-۲- تشریح کلی گیربکس پراید……………………………………………………………………………………………………………۱۳۷
۷-۳- وظایف جعبه دنده………………………………………………………………………………………………………………….۱۳۸
۷-۴- ساختمان جعبه دنده………………………………………………………………………………………………………………..۱۳۸
۷-۴-۱- پوسته جعبه دنده و سرپوش……………………………………………………………………………………………………..۱۳۸
|
۷-۴-۲- محورها…………………………………………………………………………………………………………………….۱۳۸
۷-۴-۳- خوارها و محل استقرار آنها……………………………………………………………………………………………………۱۳۹
۷-۴-۴- هزار خارها…………………………………………………………………………………………………………………۱۳۹
۷-۴-۵- یاتاقان ها…………………………………………………………………………………………………………………۱۳۹
۷-۴-۶- چرخ دنده ها………………………………………………………………………………………………………………..۱۴۰
۷-۴-۷- طرح سنکرونیزه (هماهنگ کننده)…………………………………………………………………………………………………۱۴۱
۷-۵- قطعات داخلی جعبه دنده…………………………………………………………………………………………………………….۱۴۲
۷-۶- حالت های مختلف جعبه دنده………………………………………………………………………………………………………….۱۴۲
۷-۶-۱- خلاص……………………………………………………………………………………………………………………….۱۴۲
۷-۶-۲- دنده یک……………………………………………………………………………………………………………………۱۴۳
۷-۶-۳- دنده دو……………………………………………………………………………………………………………………۱۴۴
۷-۶-۴- دنده سه……………………………………………………………………………………………………………………۱۴۵
۷-۶-۵- دنده چهار………………………………………………………………………………………………………………….۱۴۶
۷-۶-۶- دنده پنج…………………………………………………………………………………………………………………..۱۴۷
۷-۶-۷- دنده رو به عقب……………………………………………………………………………………………………………..۱۴۸
۷-۷- اساس کار هم سرعت کننده (سنکرونیزاسیون)……………………………………………………………………………………………..۱۵۰
۷-۸- طرز کار هم سرعت کننده (سنکرونیزور)…………………………………………………………………………………………………۱۵۰
۷-۹- سیستم ایمنی دنده معکوس……………………………………………………………………………………………………………۱۵۲
۷-۱۰- گیربکس چنگکی……………………………………………………………………………………………………………………۱۵۳
|
۷-۱۱- گیربکس نیم سنکرونیزه…………………………………………………………………………………………………………….۱۵۳
۷-۱۲- گیربکس تمام سنکرونیزه……………………………………………………………………………………………………………۱۵۴
۷-۱۳- اوردرایو…………………………………………………………………………………………………………………………….۱۵۴
|
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.