مقاله نقش و کارکرد ارزشیابی در مراحل تدوین برنامه درسی (بخش دوم)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش و کارکرد ارزشیابی در مراحل تدوین برنامه درسی (بخش دوم) دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش و کارکرد ارزشیابی در مراحل تدوین برنامه درسی (بخش دوم)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش و کارکرد ارزشیابی در مراحل تدوین برنامه درسی (بخش دوم)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش و کارکرد ارزشیابی در مراحل تدوین برنامه درسی (بخش دوم) :

مقاله نقش و کارکرد ارزشیابی در مراحل تدوین برنامه درسی (بخش دوم) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۹ در راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی) از صفحه ۱۰۷ تا ۱۱۲ منتشر شده است.
نام: نقش و کارکرد ارزشیابی در مراحل تدوین برنامه درسی (بخش دوم)
این مقاله دارای ۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله ارزشیابی
مقاله تدوین برنامه درسی
مقاله ارزشیابی برنامه درسی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: ارزشیابی برنامه درسی دارای قدمتی به اندازه فرآیند تعلیم و تربیت است. مفهوم ارزشیابی آنقدر گسترده است که انواع مختلفی از فعالیت های ارزشیابی را که هدف مشترک همه آنها بررسی وضعیت برنامه درسی در موقعیت اجرایی خاص است، دربر می گیرد؛ بنابراین، روش ها و راهبردهای ارزشیابی نیز متفاوت خواهند بود. هدف از این مقاله بررسی تفاوت روندهای ارزشیابی بر اساس شش مقوله مرحله تدوین برنامه، موضوع مورد ارزشیابی، معیار، نوع داده ها، روش خلاصه کردن داده ها و نقش بود. در مورد هر مقوله، گروه تدوین بر وظیفه خاصی تمرکز دارد. از این رو در هر مرحله، انواع خاصی از ارزشیابی مورد نیاز است تا اجرای موفقیتامیز و استفاده از برنامه جدید را حمایت کند.
نتیجه گیری: هیچ مبنای نظری پذیرفته شده ای برای میزان مورد نیاز تجربیات اندوخته شده به منظور تعیین حداقل الزامات ارزشیابی که بایستی در تشخیص کارآیی کاربرد وسیع برنامه جدید در نظام آموزشی به کار رود، وجود ندارد و هر نظامی می بایست استانداردهای ارزشیابی را بر اساس شرایط خود تعیین کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.