مدیریت تعارض در سازمان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت تعارض در سازمان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت تعارض در سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت تعارض در سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت تعارض در سازمان :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

انسانی و فیزیکی را هدر می دهند. بی توجهی به پدیده تعارض،آثار سوء سیاسی، اجتماعی، و اقتصادی و از بین رفتن تعادل وپویایی موسسات و سازمانها را به دنبال خواهد داشت. امااستفاده صحیح و موثر از تعارض، موجب بهبود عملکرد و ارتقایسطح سلامتی سازمان میشود استفاده موثر از تعارض، مستلزمداشتن مهارت در اداره و کنترل تعارض است که به عنوانمدیریت تعارض بیان میشود. در مدیریت تعارض وظیفه مدیرانفرونشاندن یا حل تعارضها نیست بلکه هدف اداره آنها است بهاین معنی که جنبه های زیان آور آنرا حداقل کرده، جنبه هایمفید آن را حداکثر کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.