شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات اینترنتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات اینترنتی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات اینترنتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات اینترنتی :
تعداد صفحات :۶
چکیده مقاله:
امروزه تبلیغات از روش های گوناگونی صورت می گیرد که یکی از اینروش ها تبلیغات از طریق اینترنت است. هدف این پژوهش اینبوده که با توجه به شرایط رقابتی کسب و کارها، عوامل موثر براثربخشی تبلیغات اینترنتی شناسایی و اولویت بندی کند. پژوهشحاضر از نوع توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری در این پژوهش،دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه شیراز و دانشجویانکارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه علوم و تحقیقات مرودشتمعادل ۲۸۰ نفر بوده که کل جامعه مورد مطالعه قرار گرفته است.ابزار گردآوری داده ها در تحقیق حاضر براساس روش مصاحبه وپرسشنامه است . لازم به ذکر است که از مصاحبه برای شناساییعوامل مذکور استفاده و سپس پرسشنامه ای با طیف لیکرت طراحیشده است. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات از آزمون دوجمله ای وبرای اولویت بندی عوامل از آزمون فریدمن استفاده شده است. نتایجحاکی از آناست که عوامل اعتبار وب سایت، میزان اعتماد افراد بهتبلیغات اینترنتی و زیرساخت های فناوری اطلاعات در کشور دراولویت قرار گرفته و عوامل تسهیل خرید با استفاده از ارایه اطلاعاتپستی، بیان منافع بالقوه استفاده از محصول و سطح تکنولوژی سختافزاری کاربران اگر چه اهمیت آن مورد اثبات قرار گرفته اما درانتهای فهرست جایی دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.