تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه نام و نشان (مطالعه موردی: بانک مسکن شهرستان رشت)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه نام و نشان (مطالعه موردی: بانک مسکن شهرستان رشت) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه نام و نشان (مطالعه موردی: بانک مسکن شهرستان رشت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه نام و نشان (مطالعه موردی: بانک مسکن شهرستان رشت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه نام و نشان (مطالعه موردی: بانک مسکن شهرستان رشت) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

شدت رقابت در بازارها و درک اهمیت حفظ مشتریان برای سازمان ها موجب شده آنها بتدریج به سمت ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بامشتریان گام بردارند و طبق نظر محققان، بازاریابی رابطه مند مناسب ترین گزینه برای تحقق این امر می باشد. این مقاله ارتباط بنیان هایبازاریابی رابطه مند از جمله اعتماد، پیوند، ارتباط، ارزش های مشترک، یکدلی، عمل متقابل و تعهد را بر ارزش ویژه نام و نشان بانک موردبررسی قرار داده است. تحقیق حاضر از نظر هدف، از نوع تحقیقات کاربردی و به لحاظ ماهیت و روش اجرا، توصیفی و از نوع علی است.جامعه آماری تحقیق شامل مشتریانی است که از خدمات بانکداری بانک مسکن در شهرستان رشت استفاده می نمایند. جهت بررسی وتبیین تاثیر متغیر مستقل بر متغیر وابسته تحقیق و تعمیم نتایج از نمونه به جامعه آماری، از روش مدلسازی معادلات ساختاری استفاده شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.