اثر روانشناسی رنگ در طراحی بسته بندی مواد غذایی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر روانشناسی رنگ در طراحی بسته بندی مواد غذایی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر روانشناسی رنگ در طراحی بسته بندی مواد غذایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر روانشناسی رنگ در طراحی بسته بندی مواد غذایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر روانشناسی رنگ در طراحی بسته بندی مواد غذایی :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

طراحی پوشش مواد غذایی یک روند ضروری در فرآیند بسته بندی مواد غذایی است و به طور مستقیم بر حجم فروش محصول اثر می گذارد. رنگ عملکرد خاصی دارد که نمی توان آن را با هیج کلام یا زبان دیگر جایگزین کرد. در این مقاله، رنگ به عنوان رسا ترین زبانبصری در طراحی پوشش ماده غذایی، قادر به برآوردن احساسات روانی مختلف افراد مثل، گرمی وخنکی، نرمی یا سختی و طعم می باشد.هدف از این مقاله درک اثرات روانشناختی رنگ و چگونگی استفاده از آن در طراحی پوشش کالا به منظور جلب توجه مصرف کننده به محصول می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.