بررسی تاثیر شبکه اجتماعی بر مدیریت ارتباط با مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر شبکه اجتماعی بر مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر شبکه اجتماعی بر مدیریت ارتباط با مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر شبکه اجتماعی بر مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر شبکه اجتماعی بر مدیریت ارتباط با مشتری :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
هدف از این پژوهش بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.این پژوهش از نظر هدف کاربردی و در زمره مطالعات علی- معلولی می باشد . جامعه موردمطالعه شامل اعضاء هییت علمی دانشگا ه های شهرخرم آباد می باشد که با حجم نمونه ۱۸۰مورد و بااستفاده از پرسشنامه محقق ساخته اطلاعات جمع آوری شده است .اعتبار پرسشنامهاز طریق آلفای کرونباخ مورد بررسی قرار گرفت که میزان آن برابر ۰/۹۴ بدست آمد. در تجزیه و تحلیل داده هااز مدل یابی معادلات ساختاری به کمک نرم افزار pls استفاده شده است .نتایج تحقیق نشان می دهد که ترویج شبکه بروفاداری ورضایتمندی تآثیر ندارد ولی ترویج شبکه و پشتیبانی شبکه بر ارزش آفرینی و رضایتمندی وفاداری تاثیر گذار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.