بررسی تاثیر شبکه اجتماعی بر مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر شبکه اجتماعی بر مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر شبکه اجتماعی بر مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر شبکه اجتماعی بر مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر شبکه اجتماعی بر مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.این پژوهش از نظر هدف کاربردی و در زمره مطالعات علی- معلولی می باشد . جامعه موردمطالعه شامل اعضاء هییت علمی دانشگا ه های شهرخرم آباد می باشد که با حجم نمونه ۱۸۰مورد و بااستفاده از پرسشنامه محقق ساخته اطلاعات جمع آوری شده است .اعتبار پرسشنامهاز طریق آلفای کرونباخ مورد بررسی قرار گرفت که میزان آن برابر ۰/۹۴ بدست آمد. در تجزیه و تحلیل داده هااز مدل یابی معادلات ساختاری به کمک نرم افزار pls استفاده شده است .نتایج تحقیق نشان می دهد که ترویج شبکه بروفاداری ورضایتمندی تآثیر ندارد ولی ترویج شبکه و پشتیبانی شبکه بر ارزش آفرینی و رضایتمندی وفاداری تاثیر گذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.