تحلیل اجزای محدود اتصال تیر به ستون با احتساب اثر پیوستگی لغزش – در محل اتصال
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل اجزای محدود اتصال تیر به ستون با احتساب اثر پیوستگی لغزش – در محل اتصال دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل اجزای محدود اتصال تیر به ستون با احتساب اثر پیوستگی لغزش – در محل اتصال کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل اجزای محدود اتصال تیر به ستون با احتساب اثر پیوستگی لغزش – در محل اتصال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل اجزای محدود اتصال تیر به ستون با احتساب اثر پیوستگی لغزش – در محل اتصال :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
در نرم افزارهای اجزا محدود برای مدلسازی میلگرد در عضو بتن مسلح اکثرا از المان مدفون استفاده می کنند. این المانپیوستگی کامل بین فولاد و بتن در نظر می گیرد. این کار باعث ساده سازی مدلسازی میلگرد شده و حجم عملیات مورد نیاز راکاهش میدهد، ولی بدلیل در نظر نگرفتن اثر تماسی بین میلگرد و بتن دقت آن بالا نیست. در این مقاله برای اعمال اثر تماسیبین میلگرد و بتن اثر پیوستگی لغزش در رابطه لنگر- انحنا اعمال شده و در رابطه لنگر انحنا، سختی تیر در ناحیه ای که لغزش بوجود می آید کاهش داده می شود. این کاهش سختی در مدلسازی تیر در نرم افزار اعمال و نتایج حاصله با نتایجآزمایشگاهی مقایسه شده است. مقایسه نشان می دهد که میزان خطا کاهش پیدا کرده، در نتیجه این مدل کارا و مفید می-باشد. علاوه بر این با انجام مطالعات پارامتریک، تاثیر پارامترهای مختلف نظیر مقاومت فشاری بتن، مقاومت تسلیم فولاد، طولتیر و پوشش بتن بر پیوستگی- لغزش و میزان باربری تیر بررسی شده است. نتایج نشان می دهد که افزایش مقاومت فشاریبتن وکاهش مقاومت تسلیم فولاد به طور جداگانه، سبب کاهش پیوستگی- لغزش خواهد شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.