تخمین تابع تقاضای خدمات بانکداری الکترونیکی در ایران


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تخمین تابع تقاضای خدمات بانکداری الکترونیکی در ایران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تخمین تابع تقاضای خدمات بانکداری الکترونیکی در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تخمین تابع تقاضای خدمات بانکداری الکترونیکی در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تخمین تابع تقاضای خدمات بانکداری الکترونیکی در ایران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

پیشرفتهای چشمگیر در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دهه های اخیرحوزه تجارت و بازرگانی را بیش از حوزه های دیگر تحت تاثیر قرار داده است و در این بین صنعت بانکداری نیز تحول معناداری را تجربه کرده است. امروزه با توجه به مزایای اقتصادی فراوان سیستمهای بانکداری الکترونیکی از نظر کاهش هزینه ها و افزایش سود اوری بانکها،افزایش کیفیت در ارایه خدمات به مشتریان،رفع محدودیتهای زمانی و مکانی و گسترش حوزه فعالیتهای بانکی و غیره در بسیاری از کشورها، بانکهای با سابقه در کنار فعالیت قبلی خود و با تاسیس بانکهای مستقل به شیوه الکترونیکی به عملیات خود وسعت قابل ملاحظه ای می بخشند.در این مطالعه از مدل اقتصاد سنجی لاجیت استفاده شده است که استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی به عنوان متغیر وابسته و عوامل اقتصادی درآمد و قیمت سرویس خدمات بانکداری الکترونیکی درایران به عنوان متغیر مستقل و اثر گذار بر تقاضا برای خدمات بانکداری الکترونیکی در نظر گرفته شده اند .همچنین آمار توصیفی این مطالعه با استفاده از نرم افزار ۱۱ Spss و برای برآورد داده ها از نرم افزار افتصاد سنجی ۷ Ewives استفاده کرده ایم. نتایج بدست آمده در این مطالعه حاکی از این است که : عواملی مانند شغل آزاد ، دانشجو بودن ، تحصیلات ، درآمد باعث افزایش تقاضا برای خدمات بانکداری الکترونیکی در کشورمان شده است یا به عبارت دیگرعوامل ذکر شده تاثیر مثبتی بر تقاضای مشتریان برای خدمات بانکداری الکترونیکی ارایه شده دارد و عواملی مانند کارمند بودن افراد،عدم اعتماد سوال شونده به خدمات بانکداری الکترونیکی ، متنوع وکاربردی نبودن، در دسترس نبودن، قیمت پایین و کاربرد آسان خدماتبانکداری الکترونیکی تاثیر منفی بر تقاضا برای خدمات بانکداری الکترونیکی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.