تصویرسازی بخشی از داستان سودابه و سیاوش شاهنامه فردوسی (اسطورههای نجیب از خیال تا ظهور)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تصویرسازی بخشی از داستان سودابه و سیاوش شاهنامه فردوسی (اسطورههای نجیب از خیال تا ظهور) دارای ۱۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تصویرسازی بخشی از داستان سودابه و سیاوش شاهنامه فردوسی (اسطورههای نجیب از خیال تا ظهور) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز تصویرسازی بخشی از داستان سودابه و سیاوش شاهنامه فردوسی (اسطورههای نجیب از خیال تا ظهور)۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تصویرسازی بخشی از داستان سودابه و سیاوش شاهنامه فردوسی (اسطورههای نجیب از خیال تا ظهور)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تصویرسازی بخشی از داستان سودابه و سیاوش شاهنامه فردوسی (اسطورههای نجیب از خیال تا ظهور) :
تصویرسازی بخشی از داستان سودابه و سیاوش شاهنامه فردوسی (اسطورههای نجیب از خیال تا ظهور)
توجه :
شما می توانید با خرید این محصول فایل ” قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)” را به عنوان هدیه دریافت نمایید.
«گفتنی»
ققنوسِ اساطیری ایرانیان چون دیرزمانی را میزیید، و رخوتِ پیری شوق عروجش را از او باز میستاند، خود را به تلی از آتش می زند و از میان خاکسترِ هستیِ خویش ققنوس بر می خیزاند جوان و شاداب که اوجِ پروازش فراتر از اوجِ پیشین است و انبوه تجربیاتش گنجینهای است غنی که او را باز می دارد از ورطههای سقوط و اُفول، و ققنوس اسطورهایِ ایران زمین سالیان بلندنشسته بر بلندای قامتِ ستونِ پُر غرورِ تخت جمشید به نظاره و به مشاهده دیده است عروجِ نخستین امپراطوری جهانی را که بر بنیادهای عدالتِ بشری شکل گرفته، بیگانه با کینه توزیها، آشنا با همدلی ها و هم سو با والاترین اندیشهها.
امپراطوریِ که در یک کران از جوششِ دریای نیل گرمی می گرفت و بسترِ آرامِ اروند را در آغوش داشت و دردیگر کران تا فراسوی آسیای صغیر و تا خاکِ مقدونیه پیش می رفت و از دیگر سوی دریای کژبین یا قزوینِ امروزیاش دامنه های البرز کوهِ او را به تر نمینوازش می داد.
اما بیگانهای ناآشنا با خوی مردمان، ستونِ امپراطوریای را فرو ریخت که ققنوسِ پیروزمان دیده، بر آن به غرور تکیه زده بود ولی نماد ایرانی دیگر بار در آتش فرو رفت و امپراطوری پُر نشاط ترِ اشکانیان از آن آتش سر برآورد و چون این دومین نیز به پیری رسید، ققنوسِ ایرانیان شکوهمندترین توانِشِ خود را به جهان عرضه داشت، امپراطوری خسروانِ ساسانی، امپراطورییی بنیاد گرفته بر ارزش های دینی فردایی که نمادی بود از دادگستری و انسان دوستی که دیرزمانی پایدار ماند با پیشوائیِ عدالت جوئیِ نوشیروانی و شکوهِ فرزانگیِ بزرگمهری.
ظهورِ اسلامِ جوان آیین امپراطوری آخرینِ ایرانیان را به غبارِ فراموشی نسپرد که ماهیتِ آن را دگرگون گرداند و دیری نپایید که از میانِ آتش و دودِ برخاسته از آتش فشانِ حادثه امپراطوری ایرانی، دیگر بار پای گرفت، این بار در قلمرو فرهنگِ امپراطورییی که بر بالهای لطیفِ زبانِ فارسی خوش جای گرفت در پرواز به اوج ها. زبانی که مِحمِلی شد برای والاترین اندیشهها.
این زبان سپاهِ کلام و اندیشه خود را تا فراسوی بالکان در اروپا به پیش بُرد و از دیگر سوی مرزهای چین و کاشغر و همه آسیای صغیر و شبه قاره هند را در نوردید.
در این فرهنگ جهانگشاست که اندیشه والاترین گوهرِ آدمی شمرده می شود و ارجمندترین هبهیی که خداوند به انسان به ودیعت سپرده. فرهنگی که خداوندگارش را می ستاید در مقامِ پدید آورنده جهان و خرد.
به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد
فرهنگی که دستیابی به همه هستی را با ابزارِ دانش ممکن می سازد.
درخت تو گر بارِ دانش بگیرد به زیر آوری چرخ نیلوفری را
فرهنگی که اندرزت می دهد مهرورزی را.
به هوش باش دلی را از سهو نخراشی به ناخُنی که توانی گرهگشایی کرد
و شاعرِ امروز و فردایش میگویدت: دل من دیرزمانی است که می پندارد.
دوستی نیز گُل است مثلِ نیلوفر و ناز ساقهِ تُردِ ظریفی دارد.
بیگمان سنگ دل است آن که روا می دارد جانِ این ساقهِ نازک را دانسته بیازارد.
و این فرهنگِ غنی و انسانی که تشنه عدالت، شیفته مهر و جستجوگرِ انسانیت است، دریغ است جهانی نشود که ققنوسِ ایرانی دیگر بار تن به آتش سپرده است.
من …
به دلیل استعداد و عشقی که به هنر داشتم و با صعهای که خانواده و آشنایانم بر آن میگذاشتند به قصد جلوگیری از هرز رفتن این ذوق، به عنوان ودیعه الهی و نادیده گرفتن شدنِ آن، پا به عرصه بی کران هنرگذاشتم و سر از پا ناشناخته شروع به فعالیت در این وادی بیکران کردم.
به دست آوردن عنوان و رتبه و مقام علمی و عملیِ نخست کشوری در میان هنرجویانِ تمامی هنرستانهای وطن به عنوان تأییدیهای که ماحصل نظر جمیع استادان و پیش کسوتان این فن نسبت به آموختههایم بود. به من آموخت که هرگز ناامیدی را به خود راه نداده و همچنان در نبرد با سختیها و موانع پیش بروم.
درکِ آزادی عملی که در هنر گرافیک وجود دارد روز به روز بیشتر تشویقم می کنم تا در ماندن و کار کردن در این رشته ارزشمند پافشاری کنم. دریای بیکران باشی یا گودال کوچک آب فرقی نمیکند. زلال که باشی آسمان در توست.
«مقدمه»
روح انسان آشوبگر است و ساختار شکن، و با بیپروایی هستیِ پیرامونِ خود را دگرگون می سازد. در پیِ مفاهیم تازه، اندیشهها و مکاتبِ گذشته را در هم می ریزد. جویای تغییر و نیل به تعالی است. شیفته زیبایی و قدرت به هُنر روی می آورد تا زیبایی بیافریند.
با التیامِ دردهایش قدرت بگیرد و خود را در آینهی آن بنگرد. حال آن که باتلاقِ روزمرگی و تکرار دهان میگشاید و انسان را از امید، آرزو و تلاطم تهی می کند. تقاضای بیشتر برای رهایی، فرو رفتن در کامِ نیستی است. از همین رو نو نگری، خلاقیت و تغییرپذیری لازمه ماندگاری و ادامه حیاتِ هر پدیده است. رُکود رِکود می آورد و حرکت حرکت.
تصویرسازی بخشی از داستان سودابه و سیاوش شاهنامه فردوسی (اسطورههای نجیب از خیال تا ظهور)
فهرست مطالب:
گفتنی ……………………………………………………………………………………………..
معرفینامه ………………………………………………………………………………………
مقدمه …………………………………………………………………………………………….
فصل اول: ……………………………………………………………………………………….
تاریخچه تصویرسازی ……………………………………………………………………..
تصویرسازی (تعریف) ……………………………………………………………………..
اهداف تصویرسازی ………………………………………………………………………..
طبقهبندی انواع تصویرسازی ……………………………………………………………
تکنیکهای تصویرسازی …………………………………………………………………..
مداد رنگی ………………………………………………………………………………………
فصل دوم: ………………………………………………………………………………………
خلاقیت ذهنی در برابر الهام ……………………………………………………………..
خلاقیت …………………………………………………………………………………………..
سنت شکنی، بدعت، نوآوری ……………………………………………………………..
معیار شناخت حس فردی …………………………………………………………………
کلام آخر ………………………………………………………………………………………..
فصل سوم: ……………………………………………………………………………………..
مردم شناسی دینی هنر و پرسشهای هنرمندان ………………………………….
فصل چهارم: ……………………………………………………………………………………
تجلی رنگ در هنر ……………………………………………………………………………
طراحی …………………………………………………………………………………………..
تصویرسازی ………………………………………………………………………………….
هنر گرافیک …………………………………………………………………………………….
فصل پنجم: …………………………………………………………………………………….
قدمت دیرینه ……………………………………………………………………………………
انتخاب شاهنامه ………………………………………………………………………………
تصویرسازی برای شاهنامه ……………………………………………………………..
میزان موفقیت …………………………………………………………………………………
مقطع کار و آفرینش هنری ……………………………………………………………….
گزارش کار …………………………………………………………………………………….
فردوسی و شاهنامهاش ……………………………………………………………………
ویژگیهای هنری شاهنامه ………………………………………………………………..
تصویرسازی در شاهنامه ………………………………………………………………..
بخشهای اصلی شاهنامه ………………………………………………………………….
و در انتها نگاهی بر داستان سودابه و سیاوش
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.