تحلیل اثر تعاملی بازاریابی گردشگری در جهت توسعه اقتصاد گردشگری شهری


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل اثر تعاملی بازاریابی گردشگری در جهت توسعه اقتصاد گردشگری شهری دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل اثر تعاملی بازاریابی گردشگری در جهت توسعه اقتصاد گردشگری شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل اثر تعاملی بازاریابی گردشگری در جهت توسعه اقتصاد گردشگری شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل اثر تعاملی بازاریابی گردشگری در جهت توسعه اقتصاد گردشگری شهری :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

توجه مدیران شهری به موضوع بازاریابی گردشگری شهری می تواند نقش اساسی در جریان اقتصاد شهر و حجم گردش مالی و سرمایه های ملی و بین المللی آن ایفا نماید. توسعه گردشگری شهری پایدار و مدیریت خردمندانه آن، نیازمند تنظیم برنامه استراتژیک در این حوزه و همیاری و همکاری تمامی واحدهای شهری در اجرای مناسب برنامه ها و مشارکت با جامعه شهروندی در حوزه های مشخص شده در برنامه استراتژیک بازاریابی گردشگری شهری می باشد. در این مقاله تحلیل اثر تعاملی بازاریابی گردشگری در جهت توسعه اقتصاد گردشگری و همچنین مراحل مختلف فرآیند بازاریابی گردشگری شهری و معیارهای کارآمدی برنامه های بازاریابی گردشگری شهری، مورد بررسی قرار گرفنه است. بر این اساس عرضه شهر بعنوان یک جاذبه چند وجهی گردشگری جهانی اثرات بی بدیلی را در اقتصاد شهر بر جای می گذارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.