بررسی رابطه ی ساختار سازمانی و هوشمند سازی مدارس متوسطه (دوره اول و دوم) با کیفیت یادگیری دانش آموزان شهرستان مهاباد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه ی ساختار سازمانی و هوشمند سازی مدارس متوسطه (دوره اول و دوم) با کیفیت یادگیری دانش آموزان شهرستان مهاباد دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه ی ساختار سازمانی و هوشمند سازی مدارس متوسطه (دوره اول و دوم) با کیفیت یادگیری دانش آموزان شهرستان مهاباد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ی ساختار سازمانی و هوشمند سازی مدارس متوسطه (دوره اول و دوم) با کیفیت یادگیری دانش آموزان شهرستان مهاباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه ی ساختار سازمانی و هوشمند سازی مدارس متوسطه (دوره اول و دوم) با کیفیت یادگیری دانش آموزان شهرستان مهاباد :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
این تحقیق با هدف بررسی رابطه ی ساختار سازمانی و هوشمند سازی مدارس متوسطه(دوره اول و دوم) با کیفیت یادگیری دانش آموزان شهرستان مهاباد انجام شده است. بنابراین تحقیق حاضر بر اساس هدف از نوع کاربردی و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات، تحقیقی توصیفی است. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل ۲۶۰۴ نفر دانش آموز می باشد. حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران تعداد ۳۳۵ نفر محاسبه شده است. و از نمونه گیری تصادفی طبقه ای استفاده شده است. جهت گردآوری اطلاعات و داده های مورد نیاز به منظور بررسی فرضیات تحقیق از پرسشنامه های استاندارد ساختار سازمانی رابینز (۲۰۰۳)، پرسشنامه استاندارد هوشمند سازی مدارس (سایلور، ۲۰۰۹) و پرسشنامه استاندارد کیفیت یادگیری نیومن (۱۹۹۰) استفاده شده است. به منظور بررسی روایی صوری و محتوایی پرسشنامه ها از نظر تعدادی از اساتید و صاحبنظران و همچنین تعدادی از افراد جامعه ی مورد استفاده شده است. به منظور بررسی پایایی پرسشنامه از روش آلفای کرونباخ استفاده شده و یافته ها بیانگر پایایی قوی سوالات بوده است. به منظور آزمون نرمال بودن داده ها از آزمون کلموگروف اسمیرنف استفاده شده و به منظور آزمون فرضیه های تحقیق از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی استفاده شده است. نتایج تحقیق بیانگر آن است که هر دو متغیر ساختار سازمانی و هوشمند سازی تاثیری مثبت بر کیفیت یادگیری دارند ، همچنین متغیر هوشمند سازی با ضریب رگرسیونی ۰/۴۸۷ بیشترین تاثیر را را بر کیفیت یادگیری داشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.