بررسی اثربخشی تبلیغات درشعب بانک ملت کاشان براساس مدل AIDA


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثربخشی تبلیغات درشعب بانک ملت کاشان براساس مدل AIDA دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثربخشی تبلیغات درشعب بانک ملت کاشان براساس مدل AIDA  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی تبلیغات درشعب بانک ملت کاشان براساس مدل AIDA،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثربخشی تبلیغات درشعب بانک ملت کاشان براساس مدل AIDA :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

امروزه با توجه به گسترش رقابت در سطح بین المللی و شکل گیری رقابت جهانی تنها کشورهایی می توانند در این عرصهپیروز باشند که خود را با این موج هم گام نموده و به واسطه خدمات و محصولاتی که ارائه می دهند ارزش بیشتری را برایمشتریان خود ایجاد نمایند. در دنیای مدرن امروزه، تقریباً تمام افراد در معرض تبلیغات و دیگر فعالیتهای ارتباطات قرار میگیرند..اثربخشی تبلیغات نیز، یکی از مسایل بسیار مهم در قلمرو تبلیغات است.تحقیق حاضر بر آن است که اثربخشی تبلیغات شعب منتخب بانکهای ملت کاشان ،را بر اساس مدل AIDAمورد بررسیقرار دهد. بعد از اجرای تبلیغات باید به دنبال سنجش و بررسی بود و بررسی کرد که تبلیغات تا چه حد بر مشتریان تأثیرداشته است. این پژوهش به دنبال این است، که مشخص کند که آیا تبلیغات بانک ملت توانستهاند در مرحله اول موجبجلب توجه، در مرحله دوم موجب جلب علاقه و در مرحله سوم موجب تحریک تمایل و در مرحله آخر منجر به خریدخدمات بانک توسط مشتریان شوند. این پژوهش بر حسب هدف کاربردی، و از نظر نوع و نحوه گردآوری داده های توصیفی،از نوع پیمایشی است. بر این مبنا ابتدا پیشینه تحقیق مورد بررسی قرار گرفت سپس با استفاده از منابع مختلف به جمع آوریاطلاعات پرداخته شد و در مراحل بعدی توزیع پرسشنامه استاندارد و تجزیه وتحلیل آن صورت گرفت و درنهایت با توجهبه تجزیه وتحلیل اطلاعات جمع آوری شده ، نتایج حاصله حاکی از آن بود که تبلیغات انجام شده بوسیله بانک ملت نتوانستهاست آنچنان اثربخش باشد که موجب جلب توجه، جلب علاقه، تحریک تمایل وخرید خدمات بانکی توسط مشتریان جهتکمک به بانک مزبور وبه منظور اثربخش نمودن تبلیغات آن ، پیشنهادهایی نیز به مدیران وروسای بانک مورد مطالعه ارائه شدهاست

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.