کارکردهای بازاریابی سبز مبتنی بر تصویر شرکت در محیط خرده فروشی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کارکردهای بازاریابی سبز مبتنی بر تصویر شرکت در محیط خرده فروشی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کارکردهای بازاریابی سبز مبتنی بر تصویر شرکت در محیط خرده فروشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کارکردهای بازاریابی سبز مبتنی بر تصویر شرکت در محیط خرده فروشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کارکردهای بازاریابی سبز مبتنی بر تصویر شرکت در محیط خرده فروشی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروز، جهان با نگرانی های مخل اکوسیستم درباره چگونگی استفاده ار منابع زیست محیطی و طبیعی برای افزایش سرعت صنعتی بااستفاده از موتور سبز به چالش کشیده است. بر این اساس، مصرف کنندگان از نظر اجتماعی نسبت به محیط مسئول تر شدند که این امر منجر به مصرف مسئولانه اجتماعی مانند صرفه جویی در مصرف انرژی، خرید محصولات سازگار با محیط زیست- دارای برچسب، مرتب سازی زباله یا بازیافت. تحقیق حاضر با هدف بررسی کارکردهای بازاریابی سبز مبتنی بر تصویر شرکت در محیط خرده فروشی انجام گرفته است. پژوهش حاضر از نظر هدف کیفی کاربردی و از نظر روش پژوهش در دسته روش مورد استفاده توصیفی می باشد. با توجه به نتایج حاصل از ادبیات تحقیق و سوابق مرتبط با تحقیق حاضر، کارکردهای موثر بر بازاریابی سبز و تاثیر آن بر قصد خرید مشتری در محیط خرده فروشی شناسایی شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.